וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן, קראפט ופול אלן: בעלי הקבוצות העשירים בארה"ב

ב"פורבס" פורסמה רשימת 400 האמריקאים העשירים ובתוכה אפשר למצוא גם את משפחת גלייזר של יונייטד וקרונקי מארסנל

המגזין היוקרתי "פורבס", אשר מרבה לערוך דירוגים כאלה ואחרים הקשורים בעניינים כספיים, פירסם את רשימת 400 האמריקאים העשירים ביותר וביניהם ניתן למצוא לא פחות מ-32 בעלי קבוצות בארצות הברית.

העשיר מכולם הוא פול אלן, שייסד יחד עם ביל גייטס את מיקרוסופט ומחזיק כיום בקבוצת הכדורסל פורטלנד טרייל בלייזרס ובקבוצת הפוטבול סיאטל סיהוקס. הונו נאמד ב-15.8 מיליארד דולר. מעל אלן ניתן למצוא את יו"ר חברת נייק העולמית, פיל נייט, שבחשבון הבנק שלו יושבים 16.3 מיליארד דולר.

פול אלן בעלים פורטלנד טריילבלייזרס. AP
הבעלים העשיר בארצות הברית. פול אלן/AP

מתוך 32 בעלי הקבוצות, 14 מחזיקים בקבוצת NFL, הליגה הרווחית והעשירה ביותר בעולם הספורט כיום. חלקם מחזיקים גם בקבוצות ספורט אחרות במקביל. כך למשל, במקום ה-84 ברשימה ניתן למצוא את סטן קרונקי, הבעלים של קבוצת הפוטבול סנט לואיס ראמס, כמו גם של דנבר נאגטס, קבוצת ההוקי קרח קולורדו אבלאנש וארסנל האנגלית. לקרונקי יש 5.3 מיליארד דולר כיום.

למלקולם גלייזר, הבעלים של מנצ'סטר יונייטד ול טמפה ביי באקנירס, יש 4.8 מיליארד ואילו לשהאיד חאן, שקנה לאחרונה את פולהאם ומחזיק גם בג'קסונוויל ג'אגוארס, יש 3.8 מיליארד.

בין בעלי קבוצות הפוטבול המפורסמים אפשר למצוא את ג'רי ג'ונס של דאלאס (3 מיליארד), רוברט קראפט של ניו אינגלנד (2.9) מיליארד) וג'ים איירסי של אינדיאנפוליס (1.6 מיליארד).

במקום ה-60 נמצא הבעלים העשיר ביותר ב-NBA, ריץ' דבוס, שמחזיק באורלנדו מג'יק ובחשבונו יש 6.8 מיליארד דולר. בסך הכול, 12 בעלי קבוצות ב-NBA נכנסו לרשימה וביניהם מיקי אריסון, הבעלים של מיאמי, שהונו 5.9 מיליארד דולר. למארק קיובן אגב, יש 2.5 מיליארד.

אגב, את הרשימה מוליך, זו השנה ה-20 ברציפות, ביל גייטס. הונו: לא פחות מ-72 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully