וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נושמת לרווחה: בריאן ז'ונס חופשי

17.9.2013 / 13:37

במועדון חששו שהברזילאי רשום בקבוצה אחרת ולא יספיק לעבור, אבל ההתאחדות התקשרה עם בשורות. טונייס מרשים

one

אנשי בית"ר ירושלים עברו היום (שלישי) כמה שעות של מתח. הקשר-חלוץ הברזילאי בריאן ז'ונס אמנם חתם על חוזה לפני כשבוע, אך במועדון קיבלו דיווחים על כך שיכול להיות שהוא רשום בקבוצה במולדתו - מה שיצריך לקבל שחרור עד סגירת חלון ההעברות הערב.

במועדון הפעילו לחצים גדולים על כל הגורמים המעורבים בעסקה כדי לבדוק את הסוגייה, אבל לא קיבלו תשובות עד הצהריים. לקראת השעה 13:00 הגיעו החדשות הטובות: גורמים בהתאחדות לכדורגל הודיעו לבית"ר שלאחר בדיקה התברר שבריאן בן ה-23 הוא אכן שחקן חופשי ויוכל לעבור לקבוצה גם לאחר תום מעוד ההעברות.

ממש לקראת סגירת משרדי הבקרה, גם השחרור הבינלאומי של השחקן הגיע מההתאחדות הברזילאית והוא יוכל לשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת, כאשר במועדון מאוד מתלהבים מהיכולת שמפגין הברזילאי באימונים.

בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אמור היה להיות בסגל כבר השבוע. בריאן/ברני ארדוב

מי שיוכל לשחק בשבת הוא הבלם אנדרס טונייס. הבעלים אלי טביב העביר לבקרה סכום נוסף של כ-1.1 מיליון שקל כדי לכסות את שכרו של טונייס שהושאל מסלטה ויגו. חוזהו של הבלם אושר והשחרור הבינלאומי שלו כבר הגיע מההתאחדות הספרדית. טונייס ערך אמש אימון בכורה בקבוצה ושחקנים בקבוצה אמרו: "זה אימון ראשון, אבל רואים שיש לו נוכחות והוא דומיננטי. הוא דובר ספרדית בלבד ולפחות יש מי שיתקשר עם בריאן שלא מחליף מילה באנגלית".

חוזיהם של רועי זיקרי וסינטאיהו סלליך עברו בבקרה והם יעמדו לרשות אלי כהן בשבת. עדן נחמני בודק מספר אופציות בליגה הלאומית ועשוי לעבור לאחת הקבוצות במהלך היום. גם אחיו עומר נחמני צפוי לעבור בהשאלה למכבי הרצליה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully