וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברוכיאן ייפגש עם אלי כהן ודוד אמסלם

17.9.2013 / 0:54

הקשר רוצה לנקות את השולחן מול הצוות המקצועי של בית"ר ולהשאיר פתח לחזרה בעתיד. טונייס, שהושאל מסלטה ויגו חתם

צילום ועריכה: קובי אליהו

קפטן בית"ר ירושלים בעבר אבירם ברוכיאן צפוי להיפגש היום ( בצהריים עם מאמן הקבוצה אלי כהן ועוזרו דוד אמסלם. בבית"ר יצרו קשר עם השחקן על מנת להבהיר פרסומים ודיבורים מאחורי הקלעים לאחרונה וכמו כן על מנת להשאיר להשאיר את אופציית חזרתו למועדון פתוחה. בשלב המיידי הסיכויים שברוכיאן יצטרף אינם גבוהים בשל מצבה הכלכלי של בית"ר ולנוכח ריבוי השחקנים בחלק הקדמי, אך הדברים אינם סגורים.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
רוצה להשאיר לעצמו פתח לחזרה. ברוכיאן/נועם מושקוביץ

עוד בבית"ר, בלם סלטה ויגו אנדרס טונייס, חתם הבוקר (שני) בבית"ר ירושלים. הבלם מונצואלה, ששיחק במשך כל הקריירה שלו בקבוצה הספרדית ואף רשם תשע הופעות בנבחרת, עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים את הסגל של הקבוצה, שתנסה כעת להעבירו בבקרת התקציבים ולהשיג את שחרורו הבינלאומי עד סגירת חלון ההעברות מחר.

טונייס הושאל לעונה אחת, כשבית"ר תשלם לסלטה ויגו כמחצית משכרו בגובה 150 אלף יורו. כזכור, אתמול קיבלו עשרות אוהדי בית"ר את פניו של הבלם בשדה התעופה, והוא הצהיר: "אני מאוד שמח להיות כאן, בקבוצה המצוינת הזו. זה מועדון גדול וקיבלו אותי יפה מאוד. אני מקווה לתת את הכי טוב ממני כדי לעזור לקבוצה לעשות את המקסימום בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שני אקסים של סלטה ויגו. חיים רביבו ואנדרס טונייס/מערכת וואלה, צילום מסך

טונייס (26, 1.86 מ') נולד בוונצואלה להורים ממוצא גליסיאני ועבר בגיל צעיר לספרד. הוא גדל במחלקת הנוער של סלטה ויגו ועלה לקבוצה הראשונה ב-2010. מאז הספיק לרשום לא פחות מ-82 הופעות בקבוצה בה שיחק בעבר חיים רביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully