וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלבי: "מתנצל בפני האוהדים. הגיע לנו יותר מתיקו"

קשר סוונסי כבש, בישל, אבל גם טעה פעמיים ב-2:2 נגד ליברפול. רוג'רס: "רצינו לנצח, אבל הנקודה הזו טובה בשבילנו"

ג'ונג'ו שלבי עמד אמש (שני) במוקד ההתמודדות בו סוונסי וליברפול נפרדו ב-2:2 - המשחק שנעל את המחזור הרביעי בפרמיירליג. הקשר הצעיר שעבר בקיץ מאנפילד לליברטי סטדיום תמורת כחמישה מיליון ליש"ט, היה מעורב בכל אחד מהשערים בשני צידי המגרש. שלבי העלה את הוולשים ליתרון לפני שהאורחים ניצלו שתי טעויות שלו כדי לבצע מהפך. בדקה ה-64 הוא בישל למיצ'ו את השער שקבע 2:2 ולבסוף סיים 90 דקות עמוסות מבחינתו.

"אני רק רוצה להתנצל בפני אוהדי סוונסי על שתי הטעויות שעשיתי ושאפשרו לליברפול לכבוש. הגיע לנו יותר מתיקו", אמר הקשר בן ה-21, "לא רציתי לחגוג אחרי השער שכבשתי בגלל שיש לי הרבה כבוד לאוהדים של ליברפול ונהניתי מכל רגע שם, אבל כשזה קורה, קשה לא להראות את מה שאתה מרגיש.

ליברפול אמנם איבדה נקודות ראשונות העונה, אבל נותרה במקום הראשון עם 10 נקודות. "הראנו הרבה אופי אחרי שנקלענו לפיגור מוקדם ואני חושב שב-65 הדקות הראשונות שיחקנו מאוד-מאוד טוב עם הכדור ובלעדיו", סיכם מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. "הנקודה הזו טובה עבורינו. זה היה משחק בין שתי קבוצות התקפיות שניסו לנצח. באנו לכאן במטרה להמשיך את רצף הניצחונות שלנו, אבל אם אתה לא מצליח לנצח, חשוב שלא תפסיד".

רוג'רס התייחס גם לשלבי ששיחק תחתיו בעונה שעברה: "ג'ונג'ו הוא שחקן צעיר ומצוין והוא הראה את זה בגול הראשון. לא רציתי שהוא יעזוב, אבל ידעתי שזה יהיה הדבר הכי טוב בשבילו כי שחקנים צעירים צריכים לשחק. הוא טעה פעמיים וזה הוביל לשערים שלנו, אבל הוא ילמד מהניסיון ויתפתח להיות שחקן נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully