וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן: "בנינו את הקבוצה סביב שחקנים רעבים"

מכבי אשדוד פתחה עונה במסע"ת חגיגית, מאמן הקבוצה: "יש לי ציפיות מאוד גבוהות מעצמי". מזרחי: "יש פה סגל איכותי"

מכבי אשדוד פתחה היום (שני) את העונה עם פנים חדשות על הקווים ועל המגרש במסיבת עיתונאים רשמית. מאמן הקבוצה, נתי כהן בנה סגל שכולל בסך הכל שני שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה (משה מזרחי ודביר ישראל), וכולל גם את הזרים מרכוס דאב, קני הייז, אולי ביילי ורייאן פירסון. בגזרת הישראלים הקבוצה צירפה את גל איתן וליאור ליפשיץ', שון לבנובסקי, אלעד הופמן, עמית ביר-כץ ואור קהל.

מאמן מכבי אשדוד נתי כהן. ניב אהרונסון
חושבים על הפלייאוף. כהן/ניב אהרונסון

כהן עצמו אמר לקראת העונה: "אנחנו רוצים להגיע למקומות טובים. לא באים ממקום של להישאר בליגה, אנחנו תמיד שואפים ליותר, אבל נצטרך לקחת את זה לאט. אנחנו קבוצה צעירה וחדשה, הרבה עבודה לפנינו כדי שנחבר את הפזל למקומות שאנחנו רוצים. פלייאוף זו אחת מהמטרות שכל קבוצה רוצה, וזו יופי של מטרה בשבילנו. בנינו את הקבוצה סביב שחקנים רעבים". על הגעתו לקבוצה אמר כהן: "יש לי ציפיות מעצמי מאוד גבוהות, לא כל קבוצה נותנת הזדמנות למאמן שלא היה בליגה ותודה להנהלה שהאמינה בי".

קפטן הקבוצה, משה מזרחי הוסיף: "זה לא סוד שאנחנו קבוצה עם תקציב מהנמוכים בליגה, אבל הוכח בשנים קודמות שזה לא בהכרח המדד להצלחה. יש פה סגל איכותי עם הרבה צעירים מוכשרים, ואני מצידי מתחייב לתרום מהנסיון שלי לעשות את הדברים בצורה הכי טובה".

שחקן מכבי אשדוד משה מזרחי. ניב אהרונסון
מביא איתו ניסיון. מזרחי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully