וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני בנט יהיה כשיר לפתיחת האימונים של קליבלנד

הבחירה הראשונה בדראפט התאושש מהניתוח, ורז'או החלים. אדלמן ימשיך בוולבס, סקרמנטו תשדר משחקים ללא פרסומות

חדשות טובות לאוהדי קליבלנד: אנתוני בנט שנבחר ראשון בדראפט האחרון, יהיה כשיר לפתיחת האימונים של הקאבלירס. הפורוורד הכישרוני סבל מפציעה בכתף, אבל בתקשורת באוהיו דיווחה: "בנט נמצא בעיר. הוא עובד קשה ביחד עם חבריו לקבוצה ונראה שהוא החלים לחלוטין מהניתוח שעבר בכתפו. הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת מחנה האימונים". גם אנדרסון ורז'או, שהחמיץ 57 משחקים בעונה שעברה בגלל פציעה ברגלו, החלים ויתייצב לפתיחת האימונים.

אנתוני בנט נבחר ראשון בדראפט ה-NBA. רויטרס
יכול לחזור ולהתרכז בפתיחת העונה. בנט/רויטרס

* זה כנראה אחד מהחלומות הגדולים של כל אוהד ספורט: סקרמנטו קינגס הודיעה ש-11 מהמשחקים שלה בעונת המשחקים הקרובה ישודרו ללא פרסומות. השאיפה היא כמובן לקרב את האוהדים לקבוצה. המשחקים שישודרו ללא פרסומות יהיו נגד גולדן סטייט, מיאמי, ממפיס, אינדיאנה, דנבר, סן אנטוניו, לוס אנג'לס לייקרס, שיקגו, אוקלהומה סיטי ודאלאס.

* ריק אדלמן יאמן את מינסוטה טימברוולבס גם בעונה הבאה. המשך דרכו בקבוצה הוטל בספק בגלל רצונו לשהות לצד אשתו החולה, אבל ביום ראשון הוא כינס את צוות העוזרים שלו והודיע להם שהוא ממשיך. המאמן בן ה-67, שמרוויח כחמישה מיליון דולר לעונה, פספס 11 משחקים של הקבוצה בעונה שעברה בגלל מצבה הבריאותי של אשתו. הוולבס סיימו את העונה שעברה במאזן 51:31.

* הנהלת ה-NBA ניקתה את ברוקלין נטס מהחשדות בנוגע להחתמה לא חוקית של אנדריי קירילנקו. הפורוורד הוותיק הרוויח בעונה שעברה 10 מיליון דולר במינסוטה, אבל חתם על חוזה בגובה 3.1 מיליון דולר במדי הנטס - דבר שהוביל לחשדות לעסקה לא כשרה ובמרכזן הסכם כספי סודי בין קירילנקו לבעלים הרוסי של הקבוצה מניו יורק, מיכאיל פרוחורוב. הליגה החלה לחקור את העניין אחרי תלונות רשמיות שהוגשו על ידי בעלים של קבוצות אחרות, אבל אנשיה לא מצאו סעיף לפיו הצדדים עברו על חוקי ה-NBA.

קווין לאב (מימן), מינסוטה וולבס, ליד ריק אדלמן. Don Ryan, AP
ימשיכו יחדיו. לאב ואדלמן/AP, Don Ryan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully