וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא נותרה מושלמת אחרי 1:3 על פארמה

הג'יאלרוסי סיפקו מהפך מרגלי פלורנצי, טוטי וסטרוטמן וחגגו ניצחון שלישי ברציפות. רוסיה: 45 דקות לתמוז בתבוסת אורל

פתיחת העונה הנפלאה של רומא נמשכה הערב (שני), כשהג'יאלרוסי גברו על פארמה 1:3, שמרו על מאזנם המושלם ונצמדו לנאפולי בפסגת הטבלה עם תשע נקודות, כשבשבוע הבא מחכה להם הדרבי הגדול מול לאציו. פארמה, מצידה, ממשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה, שכוללת כעת נקודה אחת משלושה מחזורים. המארחת דווקא עלתה ראשונה ליתרון, כשהגבהה של מתיה קסאני בדקה ה-39 מצאה את ראשו של ג'ונתן ביאביאני, שקבע 0:1 נאה. רומא מצאה את השוויון בדקה ה-47: מירלם פיאניץ' הקפיץ כדור נפלא לאלסנדרו פלורנצי, ומתוך הרחבה הקשר המוכשר הפציץ לרשת העליונה ולא הותיר לאנטוניו מירנטה שום סיכוי.

המהפך הושלם בדקה ה-70, כשקווין סטרוטמן שלח את פרנצ'סקו טוטי, שנותר לבדו לגמרי מול מירנטה, וכשהוא ספק-בנבדל, הסמל הגדול הבקיע זו עונה 20 ברציפות בסריה א', וחגג שער בכורה העונה אחרי שני בישולים. רוצים עוד נתון? ובכן, זה היה השער ה-18 של טוטי מול פארמה - יותר מכל קבוצה אחרת. שש דקות לסיום ז'רביניו המחליף הוכשל ברחבה, וסטרוטמן התכבד בבעיטת הפנדל פנימה וקביעת תוצאת המשחק - 1:3 מצוין לרומאים.

שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי מחבק את שחקן פארמה אנטוניו קסאנו. GettyImages
מפגש הכוכבים הזה הסתיים בניצחון של האדום. טוטי וקסאנו/GettyImages

* במסגרת המחזור הרביעי בספרד, אתלטיק בילבאו, שלא שיחקה באיצטדיון הביתי המקורי שלה מזה 100 שנים, חנכה את ביתה החדש, סן מאמס, ועשתה זאת בסטייל עם 2:3 מלהיב על סלטה ויגו. צ'ארלס הרס מעט את החגיגות של המקומיים כשהעלה דווקא את סלטה ליתרון אחרי 14 דקות, אבל סן חוסה לא נתנן לאורחים להנות מיתרונם למשך זמן רב, והשווה ארבע דקות מאוחר יותר. המארחים המשיכו ללחוץ, ומצאו שני שערים מהירים במחצית השנייה, כשכשמוניאין בישל לאיראולה בדקה ה-62 וסן חוסה בישל לבנאט שש דקות לאחר מכן. סלטה עוד הצליחה לצמק בדקה ה-79 מרגלי סנטי מינה, אבל זה לא הספיק.

* ויאדוליד ואלצ'ה סיימו ב-0:0.

* ברוסיה, פתח טוטו תמוז בהרכב אורל, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו שהובסה 4:1 בביתה על ידי דינמו מוסקבה. חלוץ הפועל תל אביב לשעבר הוחלף במחצית.

האצטדיון של אתלטיק בילבאו, סן מאמס. GettyImages
יופי של דרך לחנוך את הבית החדש. סן מאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully