וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא מתוכנן שחרור סיטונאי של שחקנים"

16.9.2013 / 18:25

הצהובים נערכים לסגירת חלון ההעברות ולא פוסלים אפשרות של חיזוק. פרץ ואבו זייד צפויים להיות מושאלים לקבוצות אחרות

מכבי תל אביב קיימה היום (שני) אימון נוסף לקראת המשחק מול אפואל ניקוסיה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, שיתקיים ביום חמישי הקרוב באיצטדיון בלומפילד. סגל מלא עמד שוב לרשותו של המאמן פאולו סוזה, שעדיין, כך מסתמן, לא החליט על ההרכב הפותח של הקבוצה לקראת המשחק. נכון לעכשיו נראה כי חוליית ההגנה תהיה זהה לזו שפתחה בשני המשחקים האחרונים בליגה, מה שאומר שהמגן הספרדי מאנה שוב יפתח כמגן שמאלי, לצידם של הבלמים קרלוס גרסיה ואיתן טיבי, כששרן ייני ימשיך בעמדת המגן הימני.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
עדיין לא החליט על תמונת ההרכב מול ניקוסיה/ברני ארדוב

בקישור ובהתקפה האופציות של סוזה מגוונות ועדיין לא ברור אם שחקנים כמו עמרי אלטמן, דור מיכה וניקולה מיטוריבץ' שלא פתחו במשחקים האחרונים, יקבלו את חולצת ההרכב מול אלופת קפריסין. הצהובים יעלו הילוך בשני האימונים הקרובים ואז אולי גם תתבהר תמונת ההרכב של סוזה.

בתוך כך, עוסקים בקבוצה גם בענייני צמצום הסגל לקראת תום מועד חלון ההעברות, שייסגר מחר. נכון לעכשיו מסתמן שהמנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, לא יצרף שחקנים חדשים לסגל, אם כי נסיון העבר מלמד שקרויף מסוגל לשלוף שפנים גם בדקה ה-90, ובמועדון עסוקים בעיקר במציאת קבוצות למספר שחקנים שלא ממש נלקחו בחשבון על ידי המאמן סוזה, מאז תחילת העונה. השמות המרכזיים שעומדים על הפרק הם חסן אבו זיאד וריף פרץ, שעשויים להיות מחר מושאלים לקבוצות אחרות בליגת העל.

אבו זיאד מבוקש על ידי הפועל ניר רמת השרון, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט. לגבי פרץ, שיכול לשחק הן כבלם והן כקשר אחורי יש מספר קבוצות שמעוניינות בשירותיו. במועדון אמרו כי חד משמעית "לא מתוכנן שחרור סיטונאי של שחקנים", והמאמן סוזה מעוניין להשאיר לעצמו סגל רחב מספיק כדי שהקבוצה תוכל לעמוד בעומסי המשחקים הן בשלב הבתים האירופי והן בליגת העל.

"העונה שלנו עוד ארוכה מאוד, שחקנים יקבלו דקות משחק ומי שיוכיח את עצמו יקבל את חולצת ההרכב. אנחנו לא רוצים שיקרה לנו מה שקרה בקמפיין האירופי הקודם, אז ההתמודדות בשני המפעלים גבתה מחיר של פציעות והרחקות שהשפיעה באופן ישיר על ההתמודדות בליגה", כך אמרו במועדון.

ריף פרץ שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
מבוקש על ידי לא מעט קבוצות. פרץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully