וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "המטרה לבנות משהו גדול, הארנה היא חלק מזה"

שחקני הפועל ירושלים ערכו סיור בארנה, הגארד: "מאמין בדרך שנבנית". גרין: "מתחיל לחוות את ההתרגשות סביב הקבוצה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני הפועל ירושלים ערכו הבוקר (שני) סיור חגיגי בארנה ההולכת ונבנית בירושלים, התרשמו מקצב ההתקדמות של בניית האולם החדש של הקבוצה, והתייחסו למצב ההכנות של הקבוצה לעונה החדשה.

מנופים בבניית הארנה בירושלים. קובי אליהו
הבלונים כבר ממוקמים. הארנה הבוקר/קובי אליהו

"לצערנו אין הרבה אתרים כאלה בארץ", אמר יותם הלפרין. "אני מקווה שהפועל ירושלים הולכת לכיוון מסוים בתחילת השנה הזאת, שבסופו של התהליך המטרה היא לבנות משהו גדול, והארנה היא חלק מזה. אנחנו מצפים מאוד לשחק במלחה השנה כי האווירה שם מדהימה, אבל אני בטוח שכולם מצפים גם למשהו גדול כמו הארנה".

על הגעתו לירושלים אמר הלפרין: "מבחינתי זו סוג של דרך חדשה, פעם ראשונה שאני משחק בארץ ולא במכבי. אני מאוד מאוד שמח שהגעתי לפה, ומאוד מאמין בדרך שנבנית פה. אני בטוח שיהיה הרבה עליות וירידות, זה טבעו של תהליך חדש, של קבוצה חדשה, אבל זה חלק מהעניין והמטרה היא לעבור את הרגעים הקשים ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יניב גרין, יותם הלפרין שחקני הפועל ירושלים. קובי אליהו
"המטרה היא לעבור את הרגעים הקשים ביחד". יותם הלפרין עם יניב גרין/קובי אליהו

יניב גרין הוסיף :"עכשיו אני מתחיל להרגיש ולחוות את הקבוצה והמערכת הזאת, את כל ההתרגשות של האנשים סביב הקבוצה, וזה מלמד אותי על כמה המערכת הזו גדולה ורצינית, ואני מקווה שנוכל ליהנות העונה ולעשות דברים גדולים כמו שהמערכת הזאת צריכה להיות".

כשנשאל על התחושה לצפות במשחקי היורובאסקט בטלוויזיה אחרי ההדחה של נבחרת ישראל אמר גרין: "זה לא כל כך כיף להיות פה בבית כשאתה יודע שיש קבוצות שעדיין משחקות שם, זו תחושה קצת של החמצה, אבל אין מה לעשות. יש גם אליפויות כאלה. היו לנו גם אליפויות יותר טובות, וצריך לחכות לאליפות הבאה".

שחקני הפועל ירושלים בסיור בבניית הארנה. קובי אליהו
מתרשמים מהבית החדש. שחקני הפועל ירושלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully