וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדורחימי: "דיברתי עם אורמוש, מקווה לחתום בהפועל ת"א"

הקשר הקרואטי נחת במטרה לחתום בשורות האדומים: "אני שחקן מהיר עם אחד-על-אחד טוב". ליאור לוי חתם ל-3 שנים

צילום ועריכה: קובי אליהו

ליאור לוי חתם היום (שני) רשמית על חוזה לשלוש שנים בהפועל תל אביב. מגן עירוני קרית שמונה שהיה מועמד בימים האחרונים גם לבית"ר ירושלים, כבר ערך אימון בכורה עם חבריו החדשים אחרי שקיבל את החולצה מספר 30. לוי, שחבר לרן בן שמעון שאימן אותו בקרית שמונה, יתחרה עם שמעון הרוש על עמדת המגן הימני.

"אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי להתקדם למועדון צמרת כמו הפועל תל אביב", אמר לוי הבוקר. "אני מודע לדרישות הגבוהות של המאמן, האוהדים והמערכת כולה ואני מקווה שאעמוד במשימות ביחד עם כל השחקנים, וזאת בעזרת עבודה קשה כמו תמיד". לוי שבחודש הבא יהיה בן 26 יכול לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל של ההגנה. הוא הצטרף לקרית שמונה בקיץ 2011. הוא גדל בהפועל כפר סבא ושיחק גם במכבי קרית אתא ובהפועל עכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שאעמוד במשימות ביחד עם כל השחקנים". ליאור לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר הקרואטי בסארט עבדורחימי (23) שצפוי לחתום בקבוצה נחת היום בישראל. עבדורחימי, שנמנה על הסגל של נ.ק. זאגרב, אמור להיות מושאל לאדומים ולהיות הזר החמישי בסגל. "זו הפעם הראשונה שלי בישראל, אני מרגיש טוב מאוד", אמר הקשר עם נחיתתו, "באתי לנהל משא ומתן עם הפועל, ואחרי שאני אחתום אני אוכל להגיד יותר. דיברתי עם מירקו אורמוש, הוא שיחק פה בשנה שעברה והוא סיפר לי דברים טובים מאוד על המועדון". כשנשאל איזה מין שחקן הוא, אמר עבדורחימי: "אני שחקן מהיר, יש לי אחד-על-אחד טוב. אני מקווה לחתום ואז לדבר".

מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי פתח תקוה שייערך ביום ראשון תיפתח הערב באתר לאן כשהמחיר יהיה אחיד לכל השערים ויעמוד על 50 שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל תל אביב בסארט עבדורחימי. קובי אליהו
מרוצה מהשלב הבא. עבדורחימי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully