וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גד סולמי הובא למנוחות: "בצניעות ובפשטות זכה להישגים"

15.9.2013 / 17:05

מאות ליוו את היו"ר המיתולוגי של בני יהודה בדרכו האחרונה. שפיגל: "היה אדם נבון ומלא חוכמת חיים". משה סיני: "בני יהודה זה גד סולמי וגד סולמי זו בני יהודה"

מאות אנשים ליוו היום (ראשון) את יושב הראש של מועדון בני יהודה לשעבר, גד סולמי ז"ל, למנוחת עולמים בבית העלמין בחולון. בני משפחה, שחקני המועדון, חברי הנהלה וכן אנשי כדורגל רבים, ביניהם שלמה שרף, צביקה רוזן, אלון מזרחי ורבים נוספים, נכחו בהלוויה של מי שהיה אחד הסמלים הגדולים של המועדון משכונת התקווה והלך לעולמו כתוצאה מדום לב במהלך יום כיפור.

שחקני בני יהודה בהלוויה של גד סולמי ז"ל. קובי אליהו
שחקני בני יהודה בהלוויה של גד סולמי ז"ל/קובי אליהו
שלמה שרף בהלוויה של גד סולמי ז"ל. קובי אליהו
שלמה שרף בהלוויה של גד סולמי ז"ל/קובי אליהו

חיים רביבו, ששיחק בבני יהודה תחת סולמי בין השנים 1990-1993, אמר היום: "כמו כולם הצטערתי לשמוע על פטירתו של גד סולמי ז"ל. עבורי גד היה היו"ר הראשון בקבוצה מקצוענית אחרי שיצאתי מגדנ"ע יהודה, ומיד כשהגעתי גיליתי יו"ר חם ואכפתי, כזה שאי אפשר שלא לאהוב ואי אפשר שלא לשחק בעבורו. מה שזכור לי בעיקר אלה המרקים התימנים שהיה מכין לנו במחנות אימון. היה חשוב לו לאחד אותנו והוא דאג כמו אב לילדיו, בעיקר לשחקנים הצעירים כמוני שהגיעו לראשונה לקבוצה מקצוענית גדולה.

"הוא אמנם לא היה פזרן גדול בכספים, אבל ידע לנהל את בני יהודה ולהביאה לגדולות גם בצניעות ובניהול מצוין. אני רק מאוד מקווה שידעו להנציח את שמו ולזכור אותו כי באמת מגיע לו. בני יהודה היו החיים שלו".

גיורא שפיגל, מאמן בני יהודה בעונת האליפות ההיסטורית, אמר היום: "גד ז"ל היה אדם מיוחד וניהל את בני יהודה בצניעות ובפשטות וזכה לחוות את ההישגים הגדולים ביותר של בני יהודה עד כה. היה אדם נבון ומלא חוכמת חיים ויישר דרך. אמר את אשר חשב וניחן ביכולת להגיד את אשר חשב בנועם".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אלון מזרחי בהלוויה של גד סולמי ז"ל. קובי אליהו
אלון מזרחי בהלוויה של גד סולמי ז"ל/קובי אליהו

משה סיני, כוכב עונת האליפות ב-1989/90, אמר: "מאוד כואב לשמוע על לכתו של אדם יקר כמו גד סולמי. גד עשה מאמצים מאוד גדולים בזמנו כדי להביא אותי לבני יהודה, והחיבור שלי ושלו היה מוצלח מהרגע הראשון. אני זוכר שבמעמד החתימה שאלתי אותו אם בני יהודה זכתה אי פעם באליפות, סולמי צחק ואמר לי 'בשביל זה הבאתי אותך, אתה תביא לי אליפות'. וכך היה. הבטחתי לו שאעשה הכל כדי להביא תואר למועדון החם הזה, ויחד עם חבריי עשינו תואר בקבוצה של סולמי. הוא היה הכי גאה מכולם והיה מאושר כפי שלא ראיתי אותו מעולם. בני יהודה זה גד סולמי וגד סולמי זו בני יהודה, לעולם לא ישכח ולעולם שמו יקשר עם המועדון החם הזה, יהי זכרו ברוך".

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו בהלוויה של גד סולמי ז"ל. קובי אליהו
מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו בהלוויה של גד סולמי ז"ל/קובי אליהו
גד סולמי ז"ל מובא למנוחות. קובי אליהו
גד סולמי ז"ל מובא למנוחות/קובי אליהו
קפטן בני יהודה כפיר אדרי מניח זר על קברו של גד סולמי ז"ל. קובי אליהו
קפטן בני יהודה כפיר אדרי מניח זר על קברו של גד סולמי ז"ל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully