וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון וליאז' ניצחו באוסטנד ושברו את שיא המועדון

שגרירים: המאמן הישראלי הוליך את סטנדרד ל-2:4 בחוץ ורשם ניצחון 13 רצוף בכל המסגרות. צמד לקולאוטי, 90 דקות לנאתכו

אי אפשר לדעת כיצד תסתיים העונה של גיא לוזון וסטנדרד ליאז', אבל כבר עכשיו אפשר לומר: המאמן הישראלי חתום על פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון. לוזון הוליך היום את סטנדרד ל-2:4 גדול בחוץ על אוסטנדר והשיג ניצחון 13 רצוף מפתיחת העונה. לוזון שבר בכך את שיאו של ז'אן טיסן, שרשם 12 ניצחונות בליגה ובגביע ב-1999/2000.

כוכב המשחק הזה היה מישי בטשואי שכבש שלושער נהדר לקבוצתו של לוזון. דווקא המארחים הובילו ראשונים משער של לוריין דפורטייר בדקה ה-13, אבל אימוה אזקייל הסקורר של ליאז' השווה בדקה ה-24 ונתן את האות לחגיגה של מישי בטשואי שהשלים מהפך בדקה ה -32 וכעבור שבע דקות השלים צמד וקבע 1:3 לליאז'. בדקה ה-58 השלים בטשואי שלושער נהדר וקבע 1:4, לפני שדניס דסאהר צימק ל-2:4 אחרי שעה של משחק וקבע את תוצאת הסיום.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
נכנס לספר השיאים של ליאז'. לוזון/GettyImages

בסך הכל מתחילת העונה, לוזון וקבוצתו השיגו שבעה ניצחונות ליגה, אחד מהם היה מרשים במיוחד על גנק בחוץ. גם באירופה ליאז' מככבת ועלתה בצורה חלקה לליגה האירופית עם שישה ניצחונות במוקדמות, שלושה מהם בחוץ מול קבוצות מאיסלנד, יוון ובלארוס.

אגב, השערים שהבקיעה אוסטנד היו הראשונים שסופג העונה קוואשימה היפני, שוערה של ליאז', ששמר על שער נקי 649 דקות ברציפות. טל בן חיים הבלם ודודו ביטון החלוץ לא נכללו בסגל של ליאז', שפתחה פער של 4 נקודות בפסגה על פני ברוז' של רפאלוב עם 21 נקודות בשבעה מחזורים. במחזור הבא תחזור ליאז' לאצטדיונה הביתי ותארח את לוקרן השלישית למפגש צמרת.

13 הניצחונות של גיא לוזון:

18/7: KR (איסלנד) - סטנדרד ליאז' 3:1
25/7: סטנדרד ליאז' - KR (איסלנד) 1:3
28/7: מכלן - סטנדרד ליאז' 2:0
1/8: קסאנטי (יוון) - סטנדרד ליאז' 2:1
4/8: סטנדרד ליאז' - ליארסה 0:3
8/8: סטנדרד ליאז' - קסאנטי (יוון) 1:2
11/8: גנק - סטנדרד ליאז' 2:0
18/8: סטנדרד ליאז' - לובן 0:1
22/8: מינסק (בלארוס) - סטנדרד ליאז' 2:0
25/8: מונס - סטנדרד ליאז' 2:0
29/8: סטנדרד ליאז' - מינסק (בלארוס) 1:3
1/9: סטנדרד ליאז' - קורטרייק 0:2
15/9: אוסטנד - סטנדרד ליאז' 4:2

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
90 דקות ותיקו מאכזב. נאתכו/GettyImages, Epsilon

דודו אוואט הפצוע לא נכלל בסגל של מאיורקה, שנפרדה בתיקו 2:2 דרמטי בחוץ מול הרקולס של גיא אסולין. החלוץ דווקא פתח בהרכב קבוצתו, אך לא השפיע על המשחק והוחלף בדקה ה-75. האורחים כבר הובילו 0:2 משערים של ג'רארד מורנו ותומאס, אבל דה לוקאס (80) ו-ווילאלבה (88) קבעו שוויון דרמטי בסיום.

ביברס נאתכו פתח בהרכב של קאזאן ושיחק 90 דקות ב-0:0 המאכזב של קבוצתו בחוץ מול אמקאר החלשה. זה היה התיקו החמישי בששת משחקי הליגה האחרונים של קאזאן, מתוכם ארבעה משחקים שהסתיימו ללא שערים. הטטארים רחוקים כעת כשבע נקודות מצסק"א מוסקבה האלופה.

אחד השגרירים הכי מוצלחים שלנו בפתיחת העונה הוא ללא ספק רוברטו קולאוטי, החלוץ שכבש היום צמד בניצחון של קבוצתו אנורתוזיס 1:3 על אפולון לימאסול. קולאוטי כבש את הראשון כבר אחרי 13 דקות ובדקה ה-76 כבש את השלישי אחרי בישול מכדור קרן של משה אוחיון. גונסאלו גרסיה, אקס נוסף של מכבי תל אביב, כבש בתווך בפנדל בדקה ה-31. הצמד של קולאוטי מתווסף לצמד שכבש החלוץ במחזור הפתיחה ואחרי שני משחקים הוא כבר עם ארבעה כיבושים. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-69 במקומו של גיורגיוס מאקוס וכאמור בישל לקולאוטי את השער השלישי. עמית בן שושן נכנס כמחליף ממש בתוספת הזמן במקום קולאוטי.

* עוד בקפריסין, רשם חיים מגרלשווילי בניצחון א.א.ק לרנקה 1:2 על אתניקוס אכנאס 1:2.

* אבי ריקן הפצוע לא נכלל בסגל של ציריך, שניצחה בחוץ 2:3 את סטאד לוזאן בגביע השוויצרי.

* אלמוג כהן הפצוע לא נכלל בסגל של אינגולשטאדט שהפסידה בביתה 1:0 לאוניון ברלין.

* עידן ויצמן לא נכלל בסגל של סימורק שניצחה בביתה 1:3 את סומאקווט.

* אלקמאר, יריבתה של מכבי חיפה בליגה האירופית, הביסה 0:3 בביתה את גו אהד איגלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully