וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גנואה התפוצצה בדרבי, 0:3 ללאציו על קייבו

האדומים כחולים הרשימו מול סמפדוריה עם 0:3 מוחץ. הרומאים השיגו ניצחון ליגה שני. 1:1 לפיורנטינה מול קליארי, גומז נפצע

המחזור השלישי בליגה האיטלקית, שנפתח אמש (שבת) בסערה עם חלוקת נקודות דרמטית בין אינטר ליובנטוס ובין טורינו למילאן ועם ניצחונה השלישי של נאפולי, נמשך היום. פיורנטינה, שהייתה מושלמת ערב המחזור, סיימה רק ב-1:1 דרמטי בבית מול קליארי. לאציו השיגה ניצחון גדול, 0:3 ביתי על קייבו ובמשחק המרכזי הביסה גנואה 0:3 את סמפדוריה בדרבי הלוהט.

אלברטו ג'ילארדינו שחקן גנואה. GettyImages
ניצחון גדול בדרבי. ג'ילארדינו/GettyImages

סמפדוריה - גנואה 3:0

אחרי שני הפסדים ושבעה שערי חובה בשני מחזורי הפתיחה, גנואה הגיעה לדרבי מול יריבתה המושבעת עם הגב אל הקיר, אך התפוצצה דווקא במשחק הכי חשוב עבורה עם תצוגת כדורגל גדולה. החגיגה של גנואה החלה כבר בדקה התשיעית עם שער יפה מהאוויר של לוקה אנטוניני אחרי בישול של ביונדיני מצד ימין. סמפדוריה חיפשה את השוויון אבל ראתה את עמנואל קלאיו כובש מולה את השני אחרי 50 דקות ומבטיח את הניצחון היוקרתי. פרנצ'סקו לודי נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-66 והבטיח לקבוצתו את הניצחון הכי גבוה במשחקי הדרבי מאז נובמבר 2009, גם אז גנואה ניצחה 0:3.

כאמור, זה היה ניצחונה הראשון העונה של גנואה, שקפצה ארבעה מקומות בטבלה וחלפה גם על פני יריבתה המושבעת, שצברה נקודה אחת בלבד בשלושת מחזורי הפתיחה.

מריו גומז שחקן פיורנטינה. Fabrizio Giovannozzi, AP
גם איבוד נקודות וגם פציעה מדאיגה. גומז/AP, Fabrizio Giovannozzi

פיורנטינה - קליארי 1:1

תיקו מאוד מאכזב לויולה, שספגו דקה לפני הסיום ואיבדו נקודות ראשונות העונה. רגע לפני משחקם הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, מול פאקוס דה פריירה הפורטוגלית, שייערך ביום חמישי הקרוב, המארחים עלו ליתרון מאוחר, לאחר שבדקה ה-72 בורחה ואלרו הגיע ראשון לכדור שטייל ברחבה ונגח מקרוב פנימה. בדקה ה-89 הגיע השוויון של מאוריסיו פיניז'ה, כאשר המחליף הצ'ילאני עלה מעל כולם ונגח לקורה ופנימה. דויד פיסארו, שנכנס כמחליף בדקה ה-70, הורחק בתוך תוספת הזמן והחדשות הרעות באמת עבור פיורנטינה הן הפציעה של מריו גומז, שאילצה אותו לצאת בתחילת המחצית השנייה. החלוץ צפוי להיעדר כשישה שבועות.

אנטוניו קנדרבה שחקן לאציו חוגג. רויטרס
יום גדול. אנטוניו קנדרבה חוגג/רויטרס

לאציו - קייבו 0:3

אחרי התבוסה המשפילה, 4:1 בחוץ ליובנטוס האלופה במחזור הקודם, לאציו חזרה לאולימפיקו במטרה להתאושש כמה שיותר מהר והיא עשתה זאת בצורה מרשימה מול היריבה החלשה מוורונה. המארחים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה השמינית משער של אנטוניו קנדרבה, שנהנה מחילוץ כדור נהדר ובישול של אדרסון ומצד ימין בעט חזק לרשת - 0:1 ללאציו. בדקה ה-38 הכפילה לאציו את היתרון שלה בזכות שער של לואיס קבאנדה המגן השמאלי שקיבל כדור מלדסמה וניצל יציאה לא טובה של השוער כדי לדחוק מקרוב פנימה. 0:2. שלוש דקות לפני ההפסקה כבש סנאד לוליץ' את השלישי בפריצה סוחפת ובעיטה מקרוב. הניצחון הזה היה השני של לאציו העונה לעומת הפסד בודד ליובנטוס, בעוד שקייבו תחפש את ניצחון הבכורה שלה במחזור הבא מול אודינזה בבית.

משחקים נוספים:

ורונה - סאסואולו 0:2
לוורונה: רפאל מרטיניו (12), רומולו (90)

ליבורנו - קטאניה 0:2
לליבורנו: פאוליניו (66,72)

אודינזה - בולוניה 1:1
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (85), לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully