וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בסארט עבדורחימי בדרך לחתימה

15.9.2013 / 13:54

האדומים קרובים להשלים את מכסת הזרים שלהם עם הקשר הקרואטי בן ה-23, שירד בעונה החולפת ליגה עם NK זאגרב

one

בתקציר: הפועל תל אביב מפסידה בבאר שבע

הפועל תל אביב קרובה לצרף זר חמישי. הקשר הקרואטי בסארט עבדורחימי (23) על סף סיכום ובמועדון מקווים שהעסקה תיסגר סופית עוד היום (ראשון) עם הגעתו הצפויה לישראל. עבדורחימי יגיע בהשאלה לעונה אחת מקבוצתו נ.ק זאגרב כאשר האדומים יקבלו אופציה לרכישתו בתום העונה. עבדורחימי יהיה הזר החמישי בסגל והוא יצטרף ליורחן קולין, ברנקו איליץ', בריאן חרסיסיץ' ולוקאס סאשה.

עבדורחימי, קשר טכני ומהיר שמסוגל לשחק גם כחלוץ, גדל ושיחק בכל הקריירה שלו בקבוצה מזאגרב. בעונת 2008/9 ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים וברזומה שלו 120 הופעות בליגה הראשונה בקרואטיה ו-24 שערים. 12 מהם כבש בעונה שעברה אז ירדה נ.ק זאגרב לליגה השנייה. בקיץ נקשר שמו של עבדורחימי למספר קבוצות באיטליה ביניהן לאציו וגנואה, אך מעבר לא יצא אל הפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ירד ליגה, אבל הציג יכולת טובה. עבדורחימי/מערכת וואלה, צילום מסך

חלון ההעברות בישראל ייסגר ביום שלישי ולפיכך האדומים נמצאים בלחץ של זמן לסגור את כל הקצוות, להחתים רשמית את השחקן ולקוות שהשחרור הבינלאומי שלו יגיע מההתאחדות הקרואטית בזמן. מי שעוד אמור להצטרף רשמית להפועל תל אביב לפני סגירת החלון הוא מגן עירוני קרית שמונה ליאור לוי שסיכם ביום שישי לארבע שנים. האדומים ישלמו תמורתו לקבוצה הצפונית כ-450 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully