וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רייג'ון רונדו יחמיץ את פתיחת העונה

הרכז של בוסטון, שסבל בעונה שעברה מקרע ברצועה הצולבת, לא צפוי להתאושש בזמן. לברון התחתן עם אהובת נעוריו

אחרי ההדחה המוקדמת בסיבוב הראשון של הפלייאוף, בעונת ה-NBA החולפת, בבוסטון החליטו על מהפכה. הקבוצה מעיר השעועית ויתרה על מאמנה דוק ריברס, שהלך ללוס אנג'לס קליפרס ועל שני הכוכבים שלה, פול פירס וקווין גארנט, שעברו יחד לשחק בברוקלין.

הסלטיקס מקווים שהקבוצה החדשה שלהם תיבנה בעיקר סביב רייג'ון רונדו, אבל כבר בהתחלה התקוות הללו ספגו מכה.

רייג'ון רונדו, בוסטון סלטיקס, באימון הקבוצה. Jared Wickerham, GettyImages
בבוסטון בונים עליו. רונדו/GettyImages, Jared Wickerham

על פי דיווחים בארצות הברית, הרכז המוכשר של בוסטון, המתאושש בימים אלה מקרע ברצועה הצולבת, פציעה ממנה סבל עוד במהלך העונה שעברה, יחמיץ את פתיחת העונה, כאשר לא ברור מכמה משחקים הוא ייעדר. רונדו יחמיץ כמובן גם את כל משחקי קדם העונה, שייצאו לדרך בעוד כשלושה שבועות.

מיד לאחר הפציעה, נשיא הסלטיקס דני איינג' הצהיר שהרכז יהיה כשיר לפתיחת העונה, אולם לו"ז החזרה שלו מראה כעת מצב אחר, כאשר גם המאמן החדש של הקבוצה, בראד סטיבנס, הודה שלא ברור מתי השחקן יוכל לשוב לפעילות.

* מי שהיה לו סוף שבוע הרבה יותר מוצלח הוא לברון ג'יימס. הכוכב הכי גדול בליגה התחתן בשעה טובה, כאשר המאושרת היא סוואנה ברינסון, אהובתו עוד מימי התיכון באקרון. החתונה נערכה במלון גרנד דל מאר המפואר בסן דייגו ועל פי הדיווחים מהאירוע כ-200 אורחים הגיעו לתת כבוד לזוג. בקהל ניתן היה למצוא את חבריו של קינג ג'יימס לקבוצה, דוויין ווייד וכריס בוש, המאמן אריק ספולסטרה והבעלים מיקי אריקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully