וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו מצפים מחלוץ לקחת אחריות על הפגמים במינויו"

15.9.2013 / 10:01

בסיעת עוז מסרבים להגיע להסכם על מינוי יו"ר האיגוד. שופט בית המשפט המחוזי ביקשה מהצדדים להתפשר עד סיום החודש

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בלוד קיים היום (ראשון) דיון בכשירות מינויו של דן חלוץ כיו"ר איגוד הכדורסל, בעקבות עתירתה של סיעת עוז. השופטת הילה גרטל ביקשה בסיום הדיון מהצדדים לנסות להגיע לפשרה עד ה-30 בספטמבר, ואם לא יושג הסכם עד אז יתקיים משפט בנושא.

עו"ד אמיר רוזנברג, המייצג את סיעת עוז, ביקש להחזיר את ההחלטה להנהלת האיגוד ולהשלים את ההליך כפי שנדרש בתקנון. עו?ד רוזנברג הוסיף בדיון שהיה מצופה ממר חלוץ להיות נוכח הטענות המוצגות. צביקה ליבר, יו"ר ברק נתניה וחבר סיעת עוז, שנכח בדיון היום אמר לוואלה! ספורט: "השופטת הילה גרטל קבעה שהעתירה לא נדחתה על הסף, אנו שמחים על כך שהשופטת נתנה זכות עתירה, היא הציעה פשרה, שאנו בתור סיעה ציבורית, היינו מוכנים לשקול אותה בתנאים מסוימים".

צביקה ליבר עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
"חבל שהאיגוד מוציא ידיעות שקריות". צביקה ליבר/ניב אהרונסון

מהעבר השני מסר איגוד הכדורסל: "השופטת הבהירה באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי כי אין להתערב באופן המינוי וכי לו הייתה הצדקה כזו לא היתה מהססת להתערב. עוד הבהירה השופטת כי סיעת עוז גורמת נזק לאיגוד הכדורסל בהתנהלותה זו. השופטת המליצה כי כל אחד מהצדדים יישאר עם טענותיו והמינוי יישאר על כנו. האיגוד הסכים להמלצה בעוד העותרים ביקשו זמן להתייעצות".

ליבר טוען כי הודעת האיגוד אינה מדויקת: "היינו מצפים מאיגוד הכדורסל ובמיוחד מדן חלוץ להגיע לדיון היום ולקחת אחריות על פגמים שנעשו במינוי שלו, אז היינו שוקלים להגיע אולי להסכמה על המינוי, אך כל עוד האיגוד לא יגיע להסכמה על המינוי, לא נוכל להגיע להסכמה כזאת. חבל שהאיגוד מוציא ידיעות שקריות בהן הוא כותב שהשופטת אמרה שאנו גורמים נזק לאיגוד הכדורסל, טענה כזאת לא הושמעה על ידי השופטת. השופטת, כאשר הובהר לה שדן חלוץ משמש כבר בפועל כיו"ר האיגוד, חזרה בה, כל הטענה שלה היתה שהיא לא הבינה שדן חלוץ משמש בפועל כי חלוץ אמר עד שלא יתבררו הדברים המשפטיים לא ישמש שיו"ר בפועל, ואחר זה נתן לזה איזה פרשנות מקלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שאול אייזנברג עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
המלחמה נמשכת. שאול אייזנברג וצביקה שרף בדיון/ניב אהרונסון

על ההחלטה לנסות להגיע לפשרה אמר ליבר: "זה פסק שמן ששני הצדדים קיבלו, האיגוד ישקול את צעדיו עד אחרי החג, השופטת קבעה שיש מקום לברר , ושהטענות בעתירה לא 'מצוצות מהאצבע', אנחנו טענו מהיום הראשון שאנו רוצים שההליכים יתנהלו בצורה נכונה, ברגע שההליך היה בצורה פגומה כך גם הדברים האחרים . האיגוד חייב להבין שיש כאן דרך מסוימת ללכת בה והיא דרך החוק. ואם האיגוד היה מוכן לשקול את בקשתנו לערוך את ההליך בצורה מסודרת לא היינו מתנגדים לה. אני גם מתפלא על דן חלוץ שלא מוביל מהלך כזה. זו דרך חדשה ויהיו לכך השלכות. אילו השלכות? אם חלוץ והאיגוד לא יבינו שיש רק דרך אחת -והיא דרך חוקית לפעול. וזה בלי תצהירים מזויפים, בלי חתימות של אנשים שלא חתמו, אם לא, נמשיך להילחם בכל הכוח, והוכחנו בעבר גם שהמלחמות שלנו הן תקפות ואמיתיות".

לידיעה על הכוונה לקיים דיון למניעת מינוי חלוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully