וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון נגד מינוי דן חלוץ ליו"ר איגוד הכדורסל

המאבק של סיעת עוז וגורמים נוספים עובר לפסים מעשיים. שרף הגיב במכתב: "עכשיו, באיגוד לא ימשכו יותר זמן"

דן חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל. ברני ארדוב
הדרך לראשות האיגוד לא קלה. חלוץ/ברני ארדוב

המלחמה של מספר גורמים באיגוד הכדורסל וסיעת עוז נגד מינויו של דן חלוץ עוברת לפסים מעשיים: לאחר שסיעת עוז הגישה לפני כשבועיים עתירה נגד מינויו של דן חלוץ ליו"ר איגוד הכדורסל, היום קבע בית המשפט המחוזי בלוד כי יתקיים דיון בכשירות מינויו של חלוץ כבר ביום ראשון הקרוב.

כזכור, בין אנשי והנהלת איגוד הכדורסל לבין חברי סיעת עוז ישנם חילוקי דעות רבים בחודשים האחרונים. צביקה שרף עצמו הגיב לדיון שנקבע ששלח ללא מעט מחברי האיגוד מייל בו טען כי מספר גורמים באיגוד 'ניסו למשוך את ההליכים', כהגדרתו: " למרות ניסיונות היועץ המשפטי של האיגוד, והיועצים המשפטיים האחרים של מרכז הפועל ושל המועמדים שחתמו או לא חתמו על טפסי הוויתור הלא ברורים, לנסות למשוך את ההליכים ולזלזל בהם", כתב שרף, "כאשר הציגו מבחינתם תאריכים פנויים לדיון רק באוקטובר-נובמבר, הם יצטרכו לפנות זמן כבר ביום הראשון הקרוב".

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט שרף אף התייחס לטרפוד מינויים של דן חלוץ ועמירם הלוי כנציגים מטעם איגוד הכדורסל במועצות. כזכור, חלוץ היה אמור היה לשמש כחבר במועצת ההימוריםבספורט וחבר איגוד הכדורסל, ועמירם הלוי תוכנן לשמש כחבר במועצה למניעת האלימות בספורט. "המשך לפיאסקו של מינוי נציגים למועצה הלאומית לספורט ולמועצת ההימורים ולמועצה למניעת אלימות בספורט, מינויים אותם הצלחנו למנוע למרות טענות הכזב של האיגוד", תקף שרף.

שרף נגד המינוי של חלוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully