וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "אני כל כך גאה להיות חלק מהקבוצה הזו"

השחקן החדש של התותחנים שבישל בבכורה שלו נשמע נרגש. ונגר: "הוא היה מצויין". רמזי: "אפשר להבין למה כולם מתלהבים"

בדיוק לבכורה שכזו פילל מסוט אוזיל כשחתם בארסנל, מוקדם יותר השבוע. הגרמני פתח בהרכב התותחנים בניצחון 1:3 על סנדרלנד, ורשם בישול נהדר כבר לאחר 11 דקות לארון ראמזי, שכבש צמד באותו משחק. האוהדים של ארסנל, שסבלו משנים ארוכות בהן היה נדמה שהקבוצה לא מצליחה לספק את הסחורה בכל תחום ההעברות, סוף סוף זוכים לקצת תקווה. אוזיל עצמו צייץ לאחר הניצחון: "1:3 - אני כל כך גאה להיות חלק מהקבוצה הזו".

מסוט אוזיל, שחקן ארסנל. רויטרס
יספק עוד הרבה בישולים העונה. אוזיל/רויטרס

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר אמר לאחר הבכורה של השחקן החדש שלו: "במחצית הראשונה אוזיל היה נהדר. הוא היה חולה אתמול ולא התאמן. במחצית השנייה הוא קצת נחלש, אבל בסופו של יום הוא היה מצויין". על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "היה לנו קצת מזל ב-1:2, ומצאנו את הכוח המנטלי כדי לנצח".

כוכב הניצחון, ארון ראמזי התמוגג מחברו החדש לקבוצה ואמר: "אפשר להבין למה כולם התלהבו מההחתמה שלו. הוא הכניס כדורים נהדרים, ויש לו אחוזים גבוהים מאוד של בישולים באירופה. הוא הולך ליצור הרבה הזדמנויות עבורינו העונה". על הצמד הנהדר שלו ועל היכולת הטובה שלו מפתיחת העונה אמר הוולשי: "בעונות האחרונות התחלתי להיכנס לעמדות הנכונות, אבל אולי לא הייתי ממוקד מספיק. עכשיו אני נהנה".

שחקן ארסנל, ארון ראמזי. רויטרס
סוף סוף הוא נהנה. ראמזי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully