וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: דראגו פסאליץ' חתם לעונה אחת

14.9.2013 / 22:38

הפורוורד (29, 2.08) הקרואטי שגדל ושיחק בספליט לא קיבל חוזה במילאנו האיטלקית ומשלים את הסגל של שרון דרוקר

גלבוע/גליל החתימה את הפורוורד הקרואטי דראגו פסאליץ' ששיחק בעונה שעברה במדי טורק טלקום הטורקית. הקיץ נבחן פסאליץ' במדי מילאנו האיטלקית, אך הוחלט לבסוף לא להחתימו. בגליל שקלו מזה זמן רב האם לצרף גבוה אמריקאי או בוסמן, ולבסוף הוחלט על האופציה השניה, והשלימו בכך את הסגל לעונה הקרובה.

שרון דרוקר אמר לאחר החתימה: "מדובר בשחקן מנוסה בכדורסל האירופי ואנו מצפים שמעבר ליכולת הוא יתרום בעזרה לשחקנים הצעירים בלימוד, הכוונה ומוסר עבודה. נקווה לשיתוף פעולה מוצלח".

שחקן KK זאגרב דראגו פסאליץ'. AP
הרשים בעונה שעברה. פסאליץ'/AP

פסאליץ' (29, 2.08) הוא בוגר קבוצת הנוער של ספליט ששיחק בקבוצה במשך חמש שנים כשבעונת 2004/5 רושם 14.3 נקודות ו-5 ריבאונדים בליגה האדריאטית. אחרי שניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי שיקגו עבר לפאוק סלוניקי והחל במסע באירופה שכלל שנתיים בבילבאו ושנת אחת באוברדיורו לפני שחזר בעונת 2010/11 לקרואטיה וחתם ב-KK זאגרב. במהלך אותה עונה עבר למאריופול האוקראינית והציג יכולת לא רעה. בעונת 2011/12 חתם בדומזאלה הסלובנית ורשם 14 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בליגה האדריאטית. כאמור, בעונה שעברה שיחק בטורק טלקום והציג ממוצעים של 11.3 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של שרון דרוקר בגן נר כולל את הזרים ג'ראלד רובינסון, ריק ג'קסון ואדריאן בנקס לצד פסאליץ'. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל את המתאזרחים סטו דגאלס וטוני יאנגר ואת הישראלים הצעירים אנטון שוטבין, נמרוד טישמן ועמית שמחון לצד חואקין שוכמן המקומי המוכשר.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
הסגל קרוב להיסגר. דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully