וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין ראשונה, מליקסון כבש

הקשר הישראלי נכנס כמחליף וצימק בפנדל בהפסד ולנסיין 3:1 למוליכה החדשה. פ.ס.ז' גברה על בורדו 0:2, טולוז-מארסיי 1:1

המחזור החמישי בליגה הצרפתית יצא לדרך כבר ביום שישי עם ניצחונה של האלופה פריס סן ז'רמן 0:2 בחוץ על בורדו. בעקבות הניצחון הפריזאים עלו זמנית למקום הראשון בטבלה, אבל היום (שבת) סנט אטיין הורידה אותם משם בזכות 1:3 על ולנסיין, עבורה כבש מאור מליקסון בפנדל. טולוז ומארסיי נפרדו ב-1:1.

שחקן פ.ס.ז', לוקאס מורה. רויטרס
ניצחון חוץ נאה. לוקאס/רויטרס

בורדו - פריס סן ז'רמן 2:0

אחרי פתיחת עונה חלשה הקבוצה של לורן בלאן ממשיכה לצבור תאוצה והיא מגיעה מוכנה למשחקה הראשון בליגת האלופות, ביום שלישי הקרוב ביוון מול אולימפיאקוס. קצת יותר משבוע לפני קרב הענקיות מול מונאקו, האלופה ניצחה משחק ליגה שלישי ברציפות ושמרה על רשת נקייה משחק שני ברציפות. אדינסון קבאני, שחזר עייף מהמסע לדרום אמריקה שערך בפגרת הנבחרות, עלה מהספסל רק תשע דקות לסיום במקום זלאטן איברהימוביץ', אבל האורחים הסתדרו גם בלעדיו מול היריבה החלשה, שנותרה עם ארבע נקודות בלבד.

בדקה ה-30 בלס מטוידי הגיע לאחד על אחד מול סדריק קראסו ולמרות שהשוער עצר את הבעיטה, הכדור חמק מאחוריו והקשר האנרגטי כבש מול שער ריק. בדקה ה-64 כדור עומק נפלא של מרקו וראטי השאיר את לוקאס מורה חופשי בתוך הרחבה והוא גילגל לרשת את השני.

ולנסיין - סנט אטיין 3:1

הירוקים המשיכו את פתיחת העונה הטובה שלהם והיום הם עלו זמנית לראש הטבלה עם ניצחון רביעי מחמישה משחקים. בנז'מין קורנייה המצוין שנרכש לאחרונה מלוריין, כבש צמד בדקות 17 ו-53 ורומן חאמומה כבש בתווך בדקה ה-47. מאור מליקסון נכנס במקום אנתוני לה טלק בדקה ה-64 וצימק עם פנדל מוצלח 10 דקות לסיום. הישראלי ביקש לעלות לשחק רק לאחר שיסתיים הצום בצרפת.

שחקן מארסיי מתיו ולבואנה (ימין), מול שחקן טולוז אטיין דידו. רויטרס
חילקו את הנקודות. ולבואנה מול דידו/רויטרס

טולוז - מארסיי 1:1

טולוז השגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלה אמנם הצליחה להיחלץ ממנו לפחות זמנית, אבל סיימה באכזבה. וויסאם בן ידר הצעיר העלה את הקבוצה המקומית ל-0:1 בדקה ה-66 ונראה היה שהיא בדרך לניצחון ראשון העונה, אלא ששלוש דקות לסיום לוקאס מנדס ניצל בישול של מתיו ולבואנה כדי לנגוח פנימה ולחלק את הנקודות. עדן בן בסט כמובן לא נכלל בסגל טולוז.

אז'קסיו - אוויאן 3:2
לאז'קסיו: פול לסאנה (81), גדג'י טאלו (86). לאוויאן: בריס ג'ה ג'ג'ה (31), קווין בריגו (43, 52).

גנגאן - באסטיה 1:1
לגנגאן: מוסטפה יטאברה (88, פנדל). לבאסטיה: ווהיב חאזרי (47)

מונפלייה - ריימס 0:0

נאנט - סושו 0:1
לנאנט: פיליפ ג'ורג'ביץ' (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully