וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ליאור לוי סיכם בקבוצה

13.9.2013 / 14:30

המגן של קרית שמונה, שהיה מועמד גם לבית"ר ירושלים, יחזק את ההגנה של בן שמעון. האדומים יעבירו כחצי מיליון שקל עבורו

one

לאחר שבית"ר ירושלים הודיעה היום (שישי) כי ירדה מאופציית ליאור לוי, סיכם מגן עירוני קרית שמונה בהפועל תל אביב. בכך יחבור לוי לרן בן שמעון, שאימן אותו בהצלחה רבה בשורות האלופה לשעבר, ויחזק את החלק האחורי של האדומים, שפתח בצורה חלשה את העונה. השחקן שיחתום על חוזה ארוך טווח צפוי לשחק בעמדת המגן הימני, ולהתחרות עם שמעון הרוש המאכזב על חולצת ההרכב הראשון. על פי הערכות, האדומים יפצו את קרית שמונה בכחצי מיליון שקל עבור כרטיסו של לוי. בין הצדדים יש הבנות בנוגע לכל התנאים, אך העסקה צפויה להיחתם באופן סופי רק במוצאי יום הכיפורים או ביום ראשון. בקרית שמונה הבהירו לשחקן שייפגשו עם הפועל תל אביב כדי לחתום על החוזה רק לאחר שהוא יסכם את תנאיו עם האדומים באופן סופי.

שחקן עירוני קרית שמונה, ליאור לוי. ברני ארדוב
חיזוק להגנה האדומה. ליאור לוי/ברני ארדוב

כאמור, מוקדם יותר היום החליטה בית"ר ירושלים שלא להמשיך במגעים עם השחקן והצהירה: "החלטנו לא לצרף את ליאור לוי לאחר שהובן שהשחקן מנהל משא ומתן מול הפועל תל אביב וזאת למרות הסיכום איתו הגיע המועדון מול השחקן. בית"ר אינה רואה את עצמה כברירת מחדל ולכן אנחו מאחלים בהצלחה בכל אשר יפנה".

לוי שבחודש הבא יהיה בן 26 יכול לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל של ההגנה. הוא הצטרף לקרית שמונה בקיץ 2011. הוא גדל בהפועל כפר סבא ושיחק גם במכבי קרית אתא ובהפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully