וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה לא צפויה לצרף מגן נוסף לסגל

13.9.2013 / 12:29

על אף עזיבתו המסתמנת של ליאור לוי, שמנסה לסכם את תנאיו בהפועל ת"א, צפויים בקבוצה הצפונית להישאר עם הסגל הקיים

one

עירוני קרית שמונה נוטה שלא לצרף מגן נוסף לסגל גם אם ליאור לוי יעזוב את הקבוצה. במועדון מתלבטים בימים האחרונים האם לצרף שחקן נוסף לסגל בעקבות העזיבה הצפויה של המגן, שעשוי להצטרף להפועל תל אביב, אלא שלע עתה הנטיה של הצוות המקצועי ושל ההנהלה היא להישאר עם הסגל הקיים.

ליאור לוי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מי יודע, אולי בסופו של דבר הוא ייאלץ להישאר בקריה. לוי/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה יודעים שמועד ההעברות נסגר ביום שלישי ואם לא יחתימו שחקן עד אז הם יצטרכו להישאר רק עם האפשרות לצרף שחקן חופשי כאשר בעמדה זו מדובר רק בקלמי סבן, בו לא מעוניינים, ובנעאל חוטבא, שעלה כאופצייה אך ככל הנראה גם כן לא יגיע. מי שצפוי לשחק בעמדת המגן הימני במידת הצורך הוא דין מימוני הצעיר שמשמש כבלם אך מסוגל לשחק גם באגף. המגן השמאלי המחליף יישאר חן דילמוני שהגיע מבית"ר רמלה תל אביב. יצויין שבקריה עוד לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לסגל, אך זו הנטייה כרגע.

לוי עצמו נכנס למלכוד עם ההודעה של בית"ר ירושלים על כך שהיא יורדת ממנו בשל המשא ומתן שהוא מנהל במקביל עם הפועל תל אביב. כעת נשאר המגן רק עם האופצייה לחבור למאמנו לשעבר רן בן שמעון, אלא שכרגע קיימים פערים בינו לבין הנהלת הפועל תל אביב לגבי תנאיו. סוכנו של השחקן דודו דהאן ינסה לעניין גם קבוצות אחרות בשחקן אך האפשרות הרצינית ביותר היא הפועל תל אביב איתה מקווה לסגור לוי בימים הקרובים. "ליאור לא צפוי להישאר אצלנו", הסביר גורם בקרית שמונה, "אבל לך תדע מה יכול לקרות. עוד יכול להיות מצב שגם הפועל תל אביב לא תסכם איתו עד יום שלישי ואז הוא ייאלץ להישאר בקרית שמונה ובתחושות רעות מאוד של כל הצדדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully