וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוזה? טרם החלטנו מי יאמן את נבחרת הונגריה"

מאמן מכבי תל אביב מועמד להחליף את אגרברי, וההתאחדות ההונגרית הודיעה כי רק באקטובר תדון ותחליט על זהות המאמן

one

התאחדות הכדורגל של הונגריה הגיבה היום (חמישי) רשמית לדיווח כי היא מתכוונת למנות את מכבי תל אביב פאולו סוזה למאמן הנבחרת הלאומית, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט. "ההתאחדות דוחה את הספקולציות סביב מינויו של פאולו סוזה למאמן הראשי של הנבחרת, אנחנו מבהירים שטרם הוחלט לגבי זהות המאמן", נאמר בהודעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוחים את הספקולציות, אבל לא את מועמדותו. סוזה בבודפשט לצד סוכנו ולאדן פיליפוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוזה נכח ביום שלישי במשחק מוקדמות מונדיאל 2014 שבין הונגריה לאסטוניה (1:5 למארחים) בבודפשט. לפי מקורות בהונגריה, הפורטוגלי מועמד מוביל לאימון הנבחרת המקומית לאחר שהמאמן הנוכחי, שאנדור אגרברי, יסיים את תפקידו, ככל כנראה בסוף הקמפיין הנוכחי. גורם שהיה אמש במשחק מספר שסוזה ישב ביציע ולאורך כל ההתמודדות כתב רשמים.

"המאמן אגרברי יסיים את קמפיין המוקדמות, יגיש דו"ח לוועדה המקצועית של ההתאחדות ואז נחליט", נאמר בהודעה שפרסם יו"ר ההתאחדות ההונגרית שנאי סנדור, "בחודש אוקטובר נתכנס ונדון".

גם אם סוזה יקבל הצעה רשמית לאמן את נבחרת הונגריה, לא מן הנמנע שהוא אף יסיים את העונה במכבי תל אביב וזאת לאור העובדה שקמפיין מוקדמות יורו 2016 אמור להיפתח רק בחודש ספטמבר 2014, לאחר המונדיאל. סוזה מחזיק בחוזה עם האלופה הישראלית גם לעונה הבאה.

סוזה, 43, אימן את וידאוטון ההונגרית במשך שנה וחצי עד שהתפטר בראשית חודש ינואר. בזמן שהותו בהונגריה לסוזה הייתה מערכת יחסים עכורה עם מאמן הנבחרת אגרברי והוא אף סירב ללחוץ את ידו בשדה התעופה וטען שזה מבקר אותו. בחודש יוני השנה מונה למאמן מכבי תל אביב והוביל אותה עד כה לשלב הבתים בליגה האירופית ולשני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully