וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בלייקרס: "אף אחד לא מאמין שנביא את לברון"

קינג ג'יימס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, אבל בעיר המלאכים ריאלים לגבי הגעתו. קובי: "לא יודע אם אוכל לפתוח את העונה"

ב-29 באוקטובר תצא עונת NBA חדשה לדרך עם שלושה משחקים. האחרון שבהם יהיה הדרבי הגדול של לוס אנג'לס, בין הלייקרס לקליפרס והשם הכי גדול בשתי הקבוצות הללו, קובי בריאנט, עלול שלא להיות על הפרקט.

ה"ממבה השחורה", שנפצע בצורה קשה לקראת סיום העונה שעברה במהלך משחק מול גולדן סטייט, מחלים בימים אלה מקרע בגיד האכילס. בראיון שהעניק למגזין "טיים אאוט" הוא סיפר: "אני מרגיש טוב, חזק יותר ממה שהייתי קודם לכן. אני מקדים את לו"ז ההחלמה שלי, אבל אני לא יודע אם באמת אוכל לפתוח את העונה. נקווה שכן". כוכב הלייקרס יגיע בקרוב לדובאי על מנת לקחת חלק ב"סוף שבוע של בריאות וכושר מאת קובי בריאנט". בנסיכות מאיחוד האמירויות מכינים לו קבלת פנים חגיגית במיוחד.

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. AP
מתי נראה אותו חוזר לפרקט? בריאנט/AP

עוד בנושא הלייקרס: אחרי קיץ 2010, ייתכן כי גם קיץ 2014 ב-NBA יהיה לוהט. עוד מוקדם לקבוע האם לברון ג'יימס יחליט לנצל את האופציה בחוזהו כדי לעזוב את מיאמי, אולם בארצות הברית יש מי שמיהר ליצור שלל ספקולציות שונות על עתידו של המלך: חזרה מרגשת לקליבלנד, אולי אפילו הצטרפות ללוס אנג'לס לייקרס. אולם, בכתבה שנערכה הערב (רביעי) ב-ESPN צוטט גורם בקרב הלייקרס כאומר: "אף אחד במערכת לא מאמין שנצליח להביא את לברון".

אם מוסיפים לכך את דבריו של מיץ' קופצ'ק לפני מספר שבועות - "אני לא יודע אם נצליח להביא עוד כוכב" - מתקבלת תמונה לא ורודה במיוחד עבור אוהדי הלייקרס, שנמצאים במצב כספי בעייתי בשל חוזהו העצום של קובי בריאנט. אגב, שחקנים חופשיים נוספים שעשויים לפקוד את קיץ 2014 הם כריס בוש, דוויין ווייד, טים דאנקן, דירק נוביצקי ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully