וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא יכולה לארח את הרדיוס בנס ציונה

11.9.2013 / 15:30

בית הדין העליון דחה את הצעת האדומים לארח את העונש במשחק הפתיחה באולם שממוקם קילומטרים בודדים מהנדרש

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת העונה הקרובה כשבהנהלת הקבוצה עושים מאמצים על מנת למצוא אולם שיקלוט את האדומים למחזור הפתיחה נגד בני הרצליה. כזכור, הפועל תל אביב, שתארח העונה את משחקי הבית שלה באולם הדר יוסף, קיבלה עונש רדיוס של משחק אחד בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי בעונה שעברה, וכמו כן קיבלה עונש של אירוח משחק ביתי נוסף בו יורשו רק נשים להיכנס ליציע, אך העונש הזה בוטל.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
נמצאים בבעיה. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

הפועל תל אביב פנתה בימים האחרונים לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל כדי שייתן אישור לארח את משחק הרדיוס באולם בראשון לציון, בו אירחה בעונה שעברה, או באולם בנס ציונה, ששניהם נמצאים פחות מהמרחק הדרוש בחוק - 30 קילומטר, למשחק רדיוס. בית הדין דחה את ההצעה פה אחד, וטען שהיא מרוקנת מתוכן. בעתירה ציינו בהפועל כי האולם בנס ציונה ממוקם 25 קילומטר מהעיר, מה שהופך את החלטת בית הדין לתמוהה, שכן אין הם מוכנים להתפשר על חמישה קילומטרים.

יש לציין שהאלטרנטיבות של האדומים אינן קלות. באולם בנתניה, בו שקלה הפועל לארח בעבר, קיימת דרישה גדולה לכוח שיטור, מה שיהפוך את האירוח לנטל כלכלי והאולם באשדוד נמצא בשיפוצים ולא ברור האם יהיה מוכן לתחילת העונה. האלטרנטיבות שנותרו להפועל הם אירוח ברוממה, אשקלון, גן נר או מלחה, אולמות שנמצאים במרחק רב הרבה יותר מהנדרש, מה שיקשה על הקבוצה להביא קהל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully