וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פתחה במו"מ עם דלה ימפולסקי

11.9.2013 / 15:22

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר ששוחרר מרמת השרון מועמד להצטרף. הסיכויים שאלרואי כהן יגיע נמוכים. כץ יחליט

one

הפועל חיפה פתחה היום (רביעי) במשא ומתן עם דלה ימפולסקי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה הציבו את הקשר כמועמד מוביל לחיזוק הקבוצה לאחר ששוחרר מהפועל ניר רמת השרון, וכעת נפתחו המגעים בין הצדדים. בצוות המקצועי משוכנעים שימפולסקי יוכל לחזק משמעותית את הקבוצה, ובימים הקרובים יואב כץ יצטרך להחליט אם הוא מאשר את החוזה של ימפולסקי ששוחרר ממכבי חיפה בקיץ האחרון.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של דלה ימפולסקי

דלה ימפולסקי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בהפועל חיפה משוכנעים שהוא יוכל לשדרג את הקבוצה. דלה ימפולסקי/מגד גוזני

בחיפה העלו גם את שמו של אלרואי כהן כאפשרות. אלא שהשחקן דורש בשלב זה 140 אלף דולר ובכלל הוא מעדיף קבוצות אחרות כך שבחיפה מאמינים שהבעלים לא יאשר חוזה בגובה כזה ויעדיף לאשר את צירופו של ימפולסקי שדורש סכום שנע סביב מאה אלף דולר לעונה. ימפולסקי מעוניין מאוד לשחק בחיפה, אך לכל הצדדים ברור שהפעם כץ לא יוכל להתמהמה ויצטרך להחליט ב-72 השעות הקרובות כדי שבמועדון יוכלו להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים עד ליום שלישי שהוא תום מועד ההעברות בליגת העל.

גם מחמוד עבאס עדיין בתמונה והוא עשוי להיות בסופו של דבר זה שיחתום בקבוצה. בינתיים במחלקת הנוער של המועדון עוסקים בניסיונות חיזוק ונמצאים במשא ומתן עם החלוץ הניגרי זיקו שעשוי לחתום במועדון ולשחק בקבוצת הנוער העונה. בחיפה מתכוונים להחתים את החלוץ שכבר התאמן עם הקבוצה על חוזה לעונה אחת עם אופציה לכמה עונות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully