וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע יפתח נגד דארסי הבלגי: "רוב הפעמים ניצחתי בפתיחה"

מפגש הפלייאוף מול בלגיה ייפתח בחמישי, הטניסאי הישראלי הבכיר ישחק ראשון: "מה אני מצפה מדארסי? שיחטיא הרבה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדימה ישראל. הנבחרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הדייויס של ישראל תחל מחר (חמישי) את שלב הפלייאוף של הבית העליון מול נבחרת בלגיה כאשר היום נערכה הגרלת סדר המשחקים. המנצחת במפגש תעפיל לבית העליון לעונת 2014, בעוד המפסידה תידרדר לבית האזורי.

מי שיפתח את ההתמודדות הוא המחבט הבכיר של ישראל דודי סלע (85 בעולם) שיתמודד נגד סטיב דארסי (165 בעולם) בשל היעדרותו של הטניסאי הבכיר דייויד גופין שנפצע וייעדר. המשחק יחל ב-17:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר התרגל להתחיל את מפגשי הדייויס. דודי סלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שימשיך את ההתמודדות הוא אמיר ויינטרוב (184 בעולם) שיפגוש במשחק השני של היום את רובן במלמנס (155 בעולם) בכדי להשאיר לנבחרת הישראלית סיכוי שכן המפגש מתקיים על מגרש החימר באנטוורפן.

המפגש יימשך ביום שישי (15:00) כאשר הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך יתמודדו נגד דרסי ואוליבר רוחוס. ביום שבת שתי הנבחרות ינוחו בשל צום יום הכיפורים וביום ראשון יינעל המפגש עם שני משחקי היחידים כאשר סלע שוב יפתח ויתמודד הפעם נגד במלמנס ואילו ויינטרוב עשוי להכריע את ההתמודדות נגד דרסי.

זה המפגש החמישי בין ישראל לבלגיה בדייויס, והתוצאה כרגע היא 2:2. הבלגים ניצחו ב-1991 (1:4) וב-1994 (2:3), בעוד ישראל ניצחה ב-1982 (0:3) וב-1986 (0:5).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן: "כל נקודה חשובה עבורנו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודי סלע התייחס להגרלה ואמר ש"תמיד אני רוצה לשחק שני אבל אף פעם זה לא קורה. רוב הפעמים שעליתי ראשון ניצחתי ואני מקווה שגם הפעם זה יקרה. יש המון לחץ לעלות לשחק ראשון אבל אני מקווה שאעמוד בו".

סלע נשאל מה הוא מצפה מדארסי: "לא מצפה ממנו לכלום. לא יודע למה לצפות... בעצם אני מצפה ממנו להחטיא כמה שיותר כדורים... המגרש די מהיר, וכולם בנבחרת הסתגלו אליו ומרגישים טוב."

אמיר ויינטרוב הוסיף כי "אני מכיר היטב את השחקנים הבלגים, מסתובב איתם הרבה בתחרויות, כל משחק יהיה מאבק קשה מאוד עבורנו". ויינטרוב נשאל האם ראה את דארסי מנצח את נדאל, וציין כי "כן, בוודאי, זה הישג עצום עבורו. אמנם רפא היה פצוע אחר כך להרבה זמן, אבל כל ניצחון על נדאל זה הישג עצום".

קפטן הנבחרת אייל רן אמר ש"אני שמח שדודי משחק ראשון מחר, אבל מה שבאמת חשוב הוא שנגיע מוכנים, כי בצד השני יש שחקנים טובים מאוד. אנחנו צריכים לנצל כל הזדמנות שניתנת לנו ואני מאמין בשחקנים ומאמין שיהיה בסדר.

"כל נקודה חשובה עבורנו. הכי חשוב זה להאמין, היינו במצב הזה בעבר וזה כבוד גדול להיות שוב במעמד הזה אנחנו נרגשים ונהנים מכל רגע. משחק הזוגות כמו שאר המשחקים חשוב מאוד, אנדי ויוני חשובים לנבחרת מאוד גם על המגרש וגם מחוץ למגרש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דודי סלע נשאל על יום כיפור, שימנע מהנבחרת לשחק ביום שישי בערב ובשבת: "אנחנו לא יכולים לשחק ביום כיפור, זהו היום הקדוש ביותר עבור העם היהודי, חלק מחברי הקבוצה צמים. אנחנו מודים מאוד לאיגוד הבלגי שעזר לנו להזיז את המשחק. אנחנו כבר התמודדנו בעבר עם יום מנוחה בין המשחקים עקב יום כיפור, אז יודעים למה לצפות. זה יהיה בעיקר יום מנוחה לקראת המשחקים ביום ראשון, הבלגים לעומת זאת לא יודעים למה לצפות אז נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully