וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: חן עזריאל יעזוב את חיפה לאחר מועד ההעברות

11.9.2013 / 11:23

פסק בורר עשוי להתיר לחלוץ לעבור לאחר החלון. בית"ר ירדה מהשחקן, מכבי פ"ת גיששה. 4,000 מנויים לאירופה כבר נמכרו

one

מכבי חיפה תארח ביום חמישי הבא את אלקמאר ההולנדית, והאוהדים כבר מסתערים על המנויים לקראת המשחק באירופה. חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) כי מכרה 4,000 מנויים למשחקים באירופה תוך ארבעה ימים, וזאת במכירה לבעלי המנויים בלבד. הבוקר נפתחה המכירה לכלל האוהדים, ובחיפה מעריכים כי כמות הרוכשים תגדל משמעותית עד המשחק.

הקבוצה תשוב לאימונים מחר ללא ג'אבר עטאא וסארי פלאח שייעדרו תקופה ממושכת מהמגרשים. אתמול נקבע לקשר תור אצל רופא מומחה על מנת לאבחן כמה זמן בדיוק ייעדר בעקבות פגיעה בסחוס שעשויה לגרור היעדרות גם משלב הבתים. טאלב טואטחה קיבל אישור להגביר את קצב האימונים ועשוי להיות כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. רק בשבוע הבא יתברר האם השחקן יוכל להיות בסגל מול אלקמאר.

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
"אם הוא לא יתפשר, הוא יישב ביציע עד ינואר ושני הצדדים יפגעו". חן עזריאל/קובי אליהו

בנושא אחר: החלוץ חן עזריאל עשוי לעזוב את מכבי חיפה לאחר סגירת חלון ההעברות ביום שלישי. הסיבה: פסק הדין בבוררות שתיערך בינו לבין מכבי חיפה עשוי להתיר לו לעבור לאחר סגירת ההעברות, וזאת על פי תקנות ההתאחדות לכדורגל. בית"ר ירושלים ירדה מהשחקן, אך מכבי פתח תקוה נכנסה לתמונה וכבר פנתה לפרקליטו, עו"ד צ'רלי בוזגלו. היא מוכנה לשלם את רוב שכרו – 870 אלף שקל לעונה. הבעיה: חיפה דורשת למכור את החלוץ ולא להשאילו, "אם עזריאל לא יתפשר, הוא יישב ביציע עד ינואר ושני הצדדים יפגעו", אמר מקורב למשא ומתן.

"אף קבוצה בליגה לא תוכל לעמוד בעלויות שכר ורכישת הכרטיס שלו, אלא אם כן חיפה תשאיל אותו עם אופציה לרכישה, דבר שהיא מסרבת לעשות כרגע לאור העובדה שבעוד שנתיים הוא יהיה שחקן חופשי". בנושא ויאם עמאשה אין כל חדש. השחקן עדיין ממתין להפועל תל אביב וכפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הוא עשוי לעבור לאדומים עד סגירת החלון ללא קשר לעסקת טרייד כלשהי.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק, שוער העבר ניר דוידוביץ' ושחקני גוסטבו בוקולי ורובן ראיוס השתתפו אמש בטורניר חגיגי לזכר אוהד הקבוצה אוהד אלי מלכה ז"ל. האירוע התקיים זו השנה הרביעית ברציפות ולקחו בו חלק קבוצות מבתי עסק בתחום המזון והלילה בחיפה, כאשר במשחקים שפטו שופטי ליגת העל. כוכבי מכבי חיפה חתמו את האירוע, שהתקיים במעמד ראש העיר יונה יהב, במשחק ראווה נגד הקבוצה המנצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully