וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה עשוי להצטרף להפועל תל אביב ללא עסקת טרייד

1.9.2013 / 10:50

האדומים שוב הביעו התעניינות בשחקן, חיפה עשויה להתפשר במחיר. המועדון לסלליך: תשובה לגבי מעברך לבית"ר בשני

הארכה שנתן נשיא מכבי חיפה לאייל גולסה לחפש קבוצה באירופה תפוג היום, זאת לקראת חלון ההעברות באירופה שייסגר מחר. "עד כה לא הוגשה הצעה ריאלית על גולסה. הייתה התעניינות מספרד ובלגיה, אבל בסכומים נמוכים יחסית ולכן החלטנו לא לשחרר אותו. אנחנו לא מאמינים שעד מחר (היום, א"י) תוגש הצעה ולכן נדבר על חוזה חדש", אמרו אתמול במועדון.

למרות שבמועדון מאמינים שגולסה יסכם על חוזה חדש, יש מי שמתכונן גם לאפשרות אחרת. אם גולסה יתעקש לא לחתום על חוזה חדש, חיפה עשויה למכור אותו בחודש ינואר, לכל המרבה במחיר, אם כי הדעה הרווחת היא שבמקרה כזה עדיף להשאיר אותו ביציע עד תום העונה, משום שהמועדון לא מתכוון לבנות על שחקן שעומד לעזוב.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"הוא יודע באיזו נקודה הוא התחיל בחיפה, ואיפה הוא נמצא היום". אייל גולסה/קובי אליהו

במהלך התקופה שבין סגירת החלון לינואר יופעל לחץ גדול על הקשר לסכם את תנאיו וייערכו מספר פגישות בעניין. "גולסה יודע באיזו נקודה הוא התחיל בחיפה, ואיפה הוא נמצא היום. הוא חייב הרבה ליענקל'ה", אמר גורם במועדון. בסביבתו של גולסה לא פסלו אפשרות לחתום על חוזה חדש, בתנאי שיזכה לשדרוג תנאיו (180 אלף דולר בעונה). בחיפה שוקלים להציע חוזה בסכום כולל של לא יותר מ-650 אלף דולר לשלוש שנים.

חיפה תנסה להעביר עד ה-19 ביולי לפחות חמישה שחקנים לקבוצות אחרות: סינטאיהו סלליך שצפוי לעבור השבוע לבית"ר ירושלים (במועדון הבטיחו לקשר תשובה סופית בעניין עד יום שני), וכן הבלם את איציק כהן והחלוצים ויאם עמאשה, חן עזריאל ושלומי אזולאי שמתאושש מפציעה. חיפה ניסתה בימים האחרונים לשדך גם שחקן נוסף במסגרת העסקה – עזריאל או אזולאי, אך בינתיים ללא הצלחה. בימים האחרונים עלתה אפשרות שויאם עמאשה יצטרף להפועל תל אביב ללא קשר לעסקת טרייד כלשהי. חיפה דורשת חצי מיליון יורו תמורת השחקן, אבל בגלל המצב הכלכלי בהפועל תל אביב ומתוך רצון לסיים את הסאגה, ייתכן שהחלוץ יעבור תמורת סכום נמוך יותר.

במועדון היו מוטרדים מאחוז ניצול המצבים בחלק הקדמי, אבל מאמינים ששמעון אבוחצירא יסיים את העונה כאחד החלוצים המובילים בליגה. ללא קשר אליו, חיפה תעשה מאמץ אחרון לצרף חלוץ, אך אם לא תעשה זאת עד מחר היא תישאר בסגל זהה בשלב הבתים. במידה ויגיע חלוץ, דינו אנדלובו יעשה את דרכו לקבוצה אחרת בליגת העל, משום שחלון ההעברות לרוב המדינות באירופה ייסגר. דודו ביטון הוא האופציה הריאלית ביותר שעלתה, ויעלה שוב על הפרק אם יסכים לחזור לישראל.

הקבוצה תתארח הערב באשדוד, כשהמגן אלעד גבאי יפתח בהרכב למרות שלא נכלל בסגל במשחק החוץ מול אסטרה. כזכור, הנשיא יעקב שחר שוחח עם השחקן והבהיר לו שיקבל דקות רבות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully