וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון יוצא להגנת גוטמן: "צריך להשאיר אותו"

11.9.2013 / 7:34

קשר ולנסיין הודף את העליהום על מאמן הנבחרת אחרי ההפסד ברוסיה. אבי לוזון מתלבט, בכיר בהתאחדות: "גרנט מועמד טבעי, אבל הכול ספקולציות". שכטר לחבריו: "למה האש מופנית אליי?". רפאלוב מודה: "מגיע לנו שיבקרו אותנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה הבוקר (רביעי) בארץ אחרי ההפסד 3:1 ברוסיה. שחקניו של אלי גוטמן נאלצו לסכם עוד הפסד כואב. מי שיצא להגנתו של המאמן הוא קשר ולנסיין ונבחרת ישראל מאור מליקסון, שאמר לוואלה! ספורט בעקבות חוסר הבהירות סביב עתידו של מאמן הנבחרת: "אלי גוטמן צריך להמשיך בנבחרת ואשמח אם זה יקרה. התחלנו סוג של דרך איתו, ובדיעבד ההגרלה הקשה הייתה בעוכרינו".

בנבחרת אמרו אתמול כי הביקורות על המצב הנוכחי של הנבחרת מוצדקות, אך הציפיות להעפיל למונדיאל, אלה שגם גוטמן יצר בעצמו, היו מוגזמות.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
בנבחרת היה מי שאמר שלוזון הפנה גב לגוטמן דווקא ברגעים הקשים. גוטמן, הבוקר/קובי אליהו

כפי שפורסם אמש, בהתאחדות לכדורגל עדיין טוענים כי גוטמן עשוי להמשיך ויש מי שתומך במינויו, אם כי הדבר עדיין לא מבטיח לו קדנציה נוספת. לוזון, שאישר כי ייפגש עם גוטמן בעוד חודשיים ורק אז יקבל החלטה, חלוק לגבי עתידו של המאמן אם כי כלפי חוץ הוא משדר מסר תומך. גורם בכיר בהתאחדות אמר אתמול: "כל שם שעלה הוא ספקולציה. כולם מדברים על גרנט כי הוא המועמד הטבעי לתפקיד אבל אני יכול להבטיח לך שהכול ספקולציות".

יש לציין כי טרם הוחלט האם למנות מאמן ישראלי או זר במקרה שהמאמן יעזוב, אם כי לוזון היה מעדיף לבדוק, לפחות בשלב הראשון, אופציה של מאמן ישראלי. בנבחרת היה מי שאמר שלוזון הפנה גב לגוטמן דווקא ברגעים הקשים. "אם היינו מנצחים את האזרים כן היה לו זמן להגיע לרוסיה? הכי קל לברוח כשהאש מכוונת אליך".

ההתאחדות לכדורגל הבהירה היום כי סוגיית מאמן הנבחרת כלל אינה נדונה בימים אלה וכי גוטמן, שחקני הנבחרת וכל הגורמים הקשורים בה ימשיכו לקבל גיבוי ואמון מלא עד לסיום הקמפיין. "רק לאחר שיסתיים הקמפיין ולאחר שהמאמן אלי גוטמן יגיש את הדו"ח המסכם, יחלו דיונים בנושא", הודיעו בהתאחדות. "כל אזכור של מועמד כזה או אחר, או ידיעות שמנבאות מה צפוי לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2016, הן באחריות המפרסמים בלבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאור מליקסון שחקן נבחרת ישראל נפצע מול איגור דניסוב שחקן נבחרת רוסיה. AP
"יש אכזבה והיא נובעת יותר מהתוצאה מול אזרבייג'אן. פורטוגל ורוסיה טובות מאיתנו ואנחנו כרגע במקום השלישי". מליקסון, אתמול/AP

גם בגזרת איתי שכטר לא רגוע. החלוץ לא אהב את הביקורות נגדו ואמר לחבריו כי העובדה שגוטמן האמין בו עמדה בעוכריו. "אני לא מבין מה רוצים ממני. למה מכוונים את האש אליי?", אמר.

"יש אכזבה והיא נובעת יותר מהתוצאה מול אזרבייג'אן. פורטוגל ורוסיה טובות מאיתנו ואנחנו כרגע במקום השלישי", המשיך מליקסון. "ננסה לשמור עליו במשחקים הבאים ונסכם בסוף הקמפיין. גוטמן העמיד אותנו מצוין במחצית הראשונה והעלמנו אותם. חבל שספגנו שער מהיר במחצית השנייה שהוריד מהם לחץ. אלי צריך להמשיך בנבחרת ואשמח אם זה יקרה. התחלנו סוג של דרך. בדיעבד, ההגרלה הקשה הייתה בעוכרינו".

גם ליאור רפאלוב התייחס לביקורות נגד הנבחרת: "מגיע לנו שיבקרו אותנו. ציפינו לפחות לשלוש נקודות מצמד המשחקים ואיכזבנו את עצמנו ובעיקר את האוהדים".

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"זו תחושה של אכזבה". שרן ייני/קובי אליהו

"זו תחושה של אכזבה", ציין שרן ייני לאחר נחיתת הנבחרת. "למרות שזו נבחרת יותר טובה מאיתנו רצינו להוציא ארבע נקודות משני המשחקים האחרונים ולא הצלחנו וחבל. התקשורת מאוד נהנית, זה נהיה עכשיו מגניב לבקר, גם לפני, גם כשלא צריך, בלי קשר לזה שמבחן התוצאה לא היה טוב. אז זה שהתקשורת נהנית אנחנו יודעים, והרבה אנשי מקצוע נהנים מזה גם".

דקל קינן הוסיף: "צריך לומר את האמת. נבחרות רוסיה ופורטוגל יותר טובות מאיתנו. זה לא סוד. הן פייבוריטיות, אבל אנחנו האחרונים שהרמנו ידיים עוד לפני שהקמפיין התחיל, כן חשבנו שנוכל להפתיע. אבל כרגע המקום השלישי הוא המקום הריאלי. כמובן שזה לא מקום שאנחנו מסתפקים בו, אבל אם נהיה ריאלים זה המקום שמגיע לנבחרת ישראל להיות בו".

דקל קינן שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אנחנו האחרונים שהרמנו ידיים עוד לפני שהקמפיין התחיל". דקל קינן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully