וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אשמח לסיים את הקריירה במיאמי, עוד נראה"

ה-NBA מחכה ליולי 2014, אז כוכב ההיט יהפוך לשחקן חופשי, וג'יימס סיפר ל-ESPN על תכניותיו: "אין לי מושג מה יהיה"

אחת השאלות המרחפות מעל העונה הקרובה ב-NBA היא מה יעשה לברון ג'יימס בסופה. כוכבה של האלופה מיאמי היט יהפוך לשחק חופשי ביולי 2014, ולא מעט קבוצות בליגת הכדורסל הטובה בעולם נערכות במטרה לנסות להנחית את קינג ג'יימס אצלן.

"אין לי מושג מה יהיה", אמר לברון ג'יימס ל-ESPN, "אני אשמח לסיים את הקריירה במיאמי, לשחק בקבוצה הגדולה הזאת, במועדון העצום הזה, ולהמשיך להתמודד על אליפויות. זה הטבע של העסק הזה, זאת הדרך להתמודד עם המחר".

כשנשאל מה הסיכוי שזה יקרה, לברון ג'יימס היה מסויג. "כילד, מעולם לא חשבתי ששיקגו בולס תתפזר. אם היית אומר לי שמייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן לא ישחקו כל החיים ביחד הייתי אומר שאתה משוגע. ושפיל ג'קסון לא יהיה המאמן? הייתי אומר שאתה משוגע. אבל לפעמים בעסקים דברים משתנים, וקורה לך מה שקרה להם. עוד נראה", אמר ג'יימס.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם גביע אליפות ה-NBA וגביע ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
כילד הוא לא האמין שג'ורדן ופיפן ייפרדו, כשחקן NBA הוא יודע שלמציאות חוקים משלה. לברון ג'יימס/GettyImages

קיץ 2014 צפוי להיות להוט ב-NBA, כשמלבד לברון, גם כרמלו אנתוני, קובי בריאנט, כריס בוש ודוויין וייד יהפכו לשחקנים חופשיים, וקבוצות הליגה נערכות לקרבות על הכוכבים. אפילו קליבלנד, אותה עזב לברון ג'יימס ב-2010, מקווה להחזירו לשורותיה.

ג'יימס מודע לזה שלאורך השנה הוא יישאל הרבה על עתידו, אבל הוא מתכוון להתמקד רק בעונה שצפויה לו במדי מיאמי. "אני חייב את זה לעצמי", אמר ג'יימס, "אני חייב את זה לחברים שלי, אני חייב להישאר בפוקוס. כמנהיג, אני לא מתכוון לצד העסקי להוציא אותי מהפוקוס. אנסה לזכות בעוד אליפות. אני לא מתכוון לדיבורים על עתידי להפריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully