וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "אני מרגיש פה כמו בבית"

מאמן בני הרצליה שמח לחזור: "יש התרגשות, ננסה ליצור כימיה מהירה". הבעלים לני רקנאטי: "יש לנו ניסיון טוב עם אפי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני הרצליה, עם אפי בירנבוים שחזר לקדנציה נוספת כמאמן הקבוצה, ערכה היום (שלישי) את אימון הפתיחה הרשמי לקראת עונת 2013/14. הרצליה שינתה לחלוטין את פניה, כשמלבד המאמן הוותיק הגיעו גם עידן זלמנסון, אבי בן שימול, גיא לביא, אבירם זליקוביץ' ודן גרונפלד, והזרים כריס וורן, אנדודי איבי שחזר לקדנציה שנייה, ג'אקים דונלדסון ומייקל אומה.

שחקני בני הרצליה עם המאמן אפי בירנבוים (מימין). קובי אליהו
קבוצה חדשה כמעט לגמרי. אפי בירנבוים עם הסגל/קובי אליהו

אפי בירנבוים לא הסתיר את התרגשותו מהחזרה להרצליה: "האולם מיתולוגי. הגיע הזמן שהעיריות יבנו אולם חדש, אבל פה אני מרגיש גם כמו בבית וגם התרגשות לקראת העונה החדשה. הספקתי להגיד לשחקנים שאחד הדברים החשובים זה ליצור כימיה במהירות האפשרית, אבל זה מסוג הדברים שלוקחים זמן. אנחנו נעבוד קשה מאוד וננסה ליצור את הכימיה הזאת".

על הנבחרת אמר בירנבוים: "זה לא הזמן או המקום לדבר על הנבחרת. אני מתעסק פה רק בקבוצה שלי. בכל מקרה, האדם היחיד שירשתי בחיים זה אבא שלי. בואו נשאיר את הירושות למקומות אחרים".

אבי בן שימול הוסיף: "אני מקווה שהדברים יסתדרים לטובתנו, אחרי שנתיים לא כל כך טובות של המועדון. באים כדי להיות בצמרת. זו המטרה ונקווה לעמוד בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אבי בן שימול שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
מכוון לצמרת. אבי בן שימול/קובי אליהו

לני רקנאטי, בעלי הקבוצה אמר בשיחה עם וואלה! ספורט לגבי הקו המנחה בבניית הקבוצה: "ניסינו לבנות בתקציב הקיים, לקחנו ישראלים עם תקציבים שפויים. בגלל החוק הרוסי המחיר של הישראלים עלה בצורה מדהימה. לקחנו זרים שאני חושב שהם טובים".

לגבי התרשמותו מהקבוצה הוסיף רקנאטי: "זה עדיין מוקדם, לא ראיתי עדיין שום משחק, והשחקנים חדשים. ציפיות? ציפיות יש בכל עונה. להגיד מה יהיה ואיך השחקנים ביחס לאחרים? נבחן במהלך העונה. אני מקווה שתהיה עונה מוצלחת ומעניינת ושיבוא המון קהל".

הבעלים התייחס לאפי בירנבוים המאייש את עמדת המאמן: "אפי הצליח עם הקבוצה בשנים שאימן כאן, יש לנו ניסיון טוב איתו. הוא גם הצליח בקבוצות אחרות. הוא אחלה מאמן ואחלה בן אדם. המאמנים הקודמים שאימנו אצלנו? לכל אחד יש את האיכויות שלו. כולם מאמנים טובים".

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
חזרה מרגשת. אפי בירנבוים/קובי אליהו
עידן זלמנסון שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
הגיע ממכבי תל אביב. עידן זלמנסון/קובי אליהו
אנדודי איבי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
קדנציה שנייה בקבוצה. אנדודי איבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully