וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ליטא ניצחה את צרפת 62:73

שלוש הנבחרות מהבית הישראלי הפסידו: הצרפתים נכנעו לליטא, לטביה הביסה את אוקראינה, סרביה ניצחה את בלגיה

שלב הבתים הראשון ביורובאסקט סיפק לנו שלל תוצאות מפתיעות ומאבקים מסקרנים, והיום (רביעי) אליפות אירופה מעבירה הילוך עם פתיחת משחקי שלב הבתים השני, כשנבחרות בית ה' יצאו לדרך. בפתיחת המשחקים הביסה לטביה 51:85 את אוקראינה, בעוד סרביה עבדה קשה וגברה על בלגיה 69:76. המשחק הגדול של הערב הגיע בדמות ההצגה של נבחרת ליטא, שגברה על צרפת החזקה 62:73.

שחקני נבחרת ליטא. AP
נתנו הצגה. ליטא חוגגת על צרפת/AP

לטביה - אוקראינה 51:85

אחת הנבחרות המפתיעות ביותר לטורניר ירדה לקרקע, ובגדול. האוקראינים נחלו את התבוסה הגדולה ביותר שלהם בטורניר (ואחת התבוסות הגדולות בטורניר באופן כללי), ועל הדרך גילו כי החיים בשלב הבתים השני הולכים להיות קשים בהרבה. רבע ראשון של 11:24 של הלטבים התפתח ליתרון 19:40 ברבע השני, 32:62 ברבע השלישי ומשם הפער רק צמח וצמח. קריסטפס יניצ'נקוס המצוין הוביל עם 14 נקודות, ריהארדס קוסיקס הוסיף 13. סרגיי גלאדיר סיים כקלע המוביל של האוקראינים, עם 12 נקודות. המפסידה קלעה 29 אחוז מהשדה, 18 אחוז מחוץ לקשת ו-54 אחוז מהעונשין.

שחקן נבחרת לטביה ארמנדס שקלה. Petr David Josek, AP
הורידו את האוקראינים לקרקע. הלטבים חוגגים/AP, Petr David Josek

בלגיה - סרביה 76:69

אחרי שראתה את חברתה לבית מובסת בתחילת היום, הגיעה בלגיה למשחק הקשה מול סרביה, והפתיעה כשנתנה פייט אדיר לחבורה של איבקוביץ'. בלגיה פתחה טוב והוליכה ב-6 הפרש, אבל ראתה את קרסטיץ' עושה כהרגלו ככל העולה על רוחו מתחת לסל. בוגדנוביץ' החל גם הוא לעבוד, והיתרון הסרבי עלה ל-9 הפרש, חמש דקות לסיום. מוקובו צלף שלשה, הרוול וטאבו הצטרפו גם הם לקאמבק ודקה לסיום זה רק 3 הפרש. אלא שאז הפגיז בוגדנוביץ' שלשה, טאבו החטיא אחת משלו ובלגיה נותרה רק עם המחמאות. קרסטיץ' סיים כקלעי המוביל עם 17 ו-5 אסיסטים, סטפן מרקוביץ' תרם 15. לבלגיה: מוקובו 16 ו-6 ריבאונדים.

מאמן נבחרת סרביה דושאן איבקוביץ'. AP
הלך הרבה יותר קשה משחשב. איבאנוביץ'/AP

ליטא - צרפת 62:73

לשלב הבתים השני הגיעה צרפת עם מאזן מצויין של שני ניצחונות מהשלב הראשוני, אבל אם הצרפתים קיוו לשמור על מאזן מושלם בכדי לנסות ולסיים במקום הראשון בבית ה', הרי שהערב הם חטפו מכה קשה מול נבחרת שהיתה עדיפה עליהם ללא עוררין. הליטאים השתלטו על המשחק כבר מהפתיחה, וניצלו את הנמנום של טוני פארקר כדי לעלות ליתרון 10. הרכז של הספרס החל לקחת על עצמו יותר ואל המחצית הגיע צרפת בפיגור 5 בלבד. קלייזה ומאצ'יוליס הפגיזו מחוץ לקשת ושמרו את ליטא הרחק מלפנים, וסל גדול של ולנצ'יונאס הקפיץ את ההפרש של הליטאים ל-14, משם נאלצה צרפת להרים ידיים. רנלדס סייבוטיס הוליך את קלעי ליטא עם 15 נקודות, ולנצ'יונאס תרם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים. לצרפת: ננדו דה קולו 12, טוני פארקר 11.

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר מול ליטא. AP
לא מצאו את עצמם. פארקר מול ליטא. פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully