וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופין הבלגי יחמיץ את ישראל בדייויס: "לא משנה לנו"

בשורות לנבחרת: הטניסאי הבכיר של בלגיה (72 בעולם) ינותח בכף היד ולא ישחק מול ישראל. רוחוס (172) נותר הבכיר

דויד גופין טניסאי בלגי. GettyImages
למזלנו, הוא לא יהיה שם. גופין/GettyImages

בשורה לנבחרת הדייויס של ישראל: דייויד גופין, הטניסאי הבכיר של נבחרת בלגיה, נפצע בפרק כף היד, ויחמיץ את המפגש מול ישראל. גופין, המדורג 72 בעולם, יחמיץ את המפגש מול הישראלים, שייערך על החימר באנטוורפן החל מיום חמישי (12 בספטמבר) עד יום ראשון. המפגש במסגרת משחקי הפלייאוף על ההישארות בבית העליון של גביע דייויס. המאמן הבלגי יוהאן ואן הרק טרם החליט מי יחליפו. גופין יעבור ביום רביעי ניתוח.

שאר הסגל הבלגי מורכב מאויבייה רוחוס (147 בעולם), רובן במלמאנס (155 בעולם) וסטיב דארסי (165 בעולם). כזכור, בלגיה הפסידה בסיבוב הראשון 3:2 לסרביה, בעוד ישראל הפסידה 5:0 לצרפת. המנצחת תישאר בבית העליון, בעוד המפסידה תחזור לבית 1 במוקדמות אפריקה-אירופה.

זה המפגש החמישי בין ישראל לבלגיה בדייויס, והתוצאה כרגע היא 2:2. הבלגים ניצחו ב-1991 (1:4) וב-1994 (2:3), בעוד ישראל ניצחה ב-1982 (0:3) וב-1986 (0:5).

שחקן נבחרת הדייויס, אמיר ויינטרוב, עם קפטן הנבחרת, אייל רן. AP
"מצטערים בשבילו". ויינטרוב ורן/AP

קפטן הנבחרת אייל רן הגיב לפציעה: "אנחנו קודם כל מצטערים בשבילו ומקווים שיחלים מהר, לנו זה לא באמת משנה מי נמצא בצד השני ואנחנו ממוקדים בלהכין את השחקנים בצורה הטובה ביותר למשחקים. אני סומך על השחקנים שלנו שתמיד יודעים להתעלות בגביע דייויס וייתנו את כל מה שיש להם. המגרש לא איטי מדי, אבל צריך הרבה סבלנות. התנאים בסך הכול מצוינים. בדרך כלל יש לבלגים קהל טוב בגביע דייויס, ואני מאמין שתהיה תמיכה גדולה גם לקבוצה הישראלית".

אמיר ויינטרוב, שאמור היה לפתוח מול גופין: "לא משנה לי מול מי אני משחק, אני בא לתת הכול על המגרש כמו תמיד בגביע דיוויס ומנסה לעשות הכול על מנת להגיע הכי מוכן למשחק ביום חמישי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully