וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב: "נתניה מתכננת את העונה הבאה בליגת העל"

10.9.2013 / 15:28

הבעלות בקבוצה עברה רשמית למאור ושגב שהצהיר: "התקציב 13.5 מיליון שקל". חלוץ ניגרי ינחת. מכנס יצטרף להנהלה?

ניב אהרונסון

מכבי נתניה עברה היום (שלישי) רשמית לידי הבעלים החדשים שלה, אלי שגב ויוסי מאור, שמחזיקים בה במשותף. חודש לאחר ההודעה על סיכום העברת הבעלות לשני אנשי העסקים שעומדים כל אחד בראש קבוצת משקיעים, נערך היום טקס חגיגי בבניין עיריית נתניה בנוכחות הבעלים החדשים, וכן גיל לב ,קובי בלדב, ראש העיר מרים פיירברג איכר, מוטל'ה שפיגלר, המנכ"ל החדש רועי דניאל, הבעלים לשעבר דב לנד ואנשים נוספים שיהיו חלק מהמועדון.

ראש העיר פתחה את הטקס והזכירה גם את הבעלים הקודם דניאל יאמר: ?אנחנו פותחים שנה בבשורה טובה וזה הזמן להודות ליאמר על השקעת המשאבים בקבוצה. הוא הביא את הקבוצה ממצב בעייתי למצב אחר", אמרה פיירברג. "לא פשוט בימינו למצוא בעלים לקבוצת כדורגל, צריך להיות משוגע לדבר. למכבי נתניה יש משהו ייחודי. אין הרבה קבוצות שירדו ליגה והמשיכו לשמור על רמת אכפתיות גדולה כל כל. אני שמחה שיוסי מאור ואלי שגב נכנסו לעניין ומודה גם לאייל סגל שעושה עבודת קודש. העירייה תעזור בכל מה שהיא יכולה".

בעלי מכבי נתניה אלי שגב עם קובי בלדב וראש העירייה מרים פיירברג. ניב אהרונסון
עידן חדש בנתניה. שגב ובלדב עם ראש העיר/ניב אהרונסון

שגב דיבר בשם שותפו מאור: "נתפסתי למועדון מהר מאוד וזה כבוד עבורנו להיות בבית הנהדר הזה". שגב הציג גם את שותפו לעסקים שמעון גונן והודיע שגונן יתרום 300 אלף דולר להבאת חלוץ. "נתמוך גם בנוער. התקציב בנוער הוא בגובה קבוצה בוגרת בליגה הלאומית".

על מטרות המועדון אמר שגב: "התקציב שלנו הוא 13.5 מיליון שקל. המטרה שלנו היא להוכיח את עצמנו ולעלות ליגה. מחר ינחת חלוץ ניגרי ואם ירשים יחתום. נביא גם שני שחקנים מקונגו. העונה הבאה מתוכננת כבר מעכשיו כי המקום של מכבי נתניה בליגה הראשונה. אנחנו מנסים להביא את עודד מכנס לייעץ להנהלה כמו מוטל'ה בנושאים מקצועיים".

גיל לב שיישאר בהנהלה בתפקיד היו"ר הוסיף: "קובי בלדב ואני משלימים דרך ארוכה ולא קלה לעיתים. עשינו את המיטב ואנחנו מאוד שמחים על ההגעה של יוסי ואלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ נבחרת ניגריה הצעירה אולרנוואג?ו קאיודה. AP
בדרך לנתניה. קאיודה/AP
בעלי מכבי נתניה אלי שגב (מימין) עם ראש העיר מרים פיירברג, יוסי מאור והמנכ"ל רועי דניאל. ניב אהרונסון
הצוות החדש בנתניה. שגב/ניב אהרונסון

החלוץ הניגרי עליו דיבר שגב הוא אולרנוואג'ו קאיודה בן ה-20, שכיכב במדי הנבחרת הצעירה במונדיאל בטורקיה בקיץ. קאיודה פתח בכל ארבעת משחקי הנבחרת בטורניר, כבש שני שערים ובישל שניים נוספים. כרטיסו שייך לקבוצת מימוסאס מחוף השנהב ובינואר 2012 הוא הושאל לחצי עונה ללוצרן השוויצרית שם רשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת ושיחק בעיקר במילואים. במהלך העונה האחרונה הוא נבחן במדי דינמו מינסק, צ'רלטון האנגלית וראן הצרפתית, אך העסקאות נפלו בעקבות סכסוך חוזי עם מימוסאס בקיץ הוזכר שמו כמועמד לחזק את בית"ר ירושלים.

מכבי נתניה תפתח מחר (רביעי, 20:00, 5+ לייב) את העונה בליגה הלאומית במשחק ביתי נגד בני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully