וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בריאן ז'ונס חתם לעונה

10.9.2013 / 21:16

הקשר-חלוץ הברזילאי יגיע לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. התקדמות במו"מ עם רמי מרבאל, גנט ויתרה על דרישותיה ממנו

one

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק לקראת סיום מועד ההעברות. הקשר-חלוץ בריאן ז'ונס חתם הערב (שלישי) לעונה עם אופציה לעונה נוספת. במקביל לברזילאי, החלוץ רועי זיקרי סיכם את כל תנאיו וצפוי לחתום מחר בבוקר.

בריאן בן ה-23 כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לפני שנה וחצי, אבל אז קבוצתו קריסיומה סירבה לשחרר אותו. מאז הוא הספיק לשחק בקבוצת המילואים של פלמייראס ולאחרונה בקבוצת טופי מהליגה הרביעית בברזיל. לפני כשלושה חודשים וחצי הוא סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

אמש (שני) חלה התפתחות במשא ומתן עם הבלם הצרפתי רמי מרבאל. לאחר שקבוצתו גנט התעקשה כי יוותר על חוזהו לשנתיים במועדון בתמורה לשחרור בחינם לבית"ר והבלם סירב, מגעים מרתוניים שניהל חיים רביבו עם נציגי הקבוצה הבלגית הביא לכך שגנט מוכנה להשאיל את השחקן ללא תמורה כאשר תהיה לה אופציה שלא לממש את השנה השנייה בחוזהו בתמורה לפיצוי.

כעת בית"ר צפויה להחתים את השחקן לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אך על אף האופטימיות, אם גנט תערים קשיים במהלך ה-48 שעות הקרובות בית"ר עשויה לרדת ממרבאל בשל לחץ הזמן ולנסות להחתים בלם אחר לפני תום מועד ההעברות בעוד כשבוע.

בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נהיה עמוס בהתקפה. ז'ונס/ברני ארדוב
הבלם רמי מרבאל במדי גנט. GettyImages
ינסו לסכם בתוך יומיים. רמי מרבאל/GettyImages

בבית"ר רוצים לסגור עד מחר באופן רשמי את מינויו של ניר סיביליה למנכ"ל המועדון על מנת שיתחיל לעבוד מיידית. טטה בנגורה צפוי להצטרף לאימונים לאחר ששהה עם נבחרת סיירה ליאון. אמש נתברר כי לבית"ר אין אופציה להשאיל את השחקן לעונה נוספת, אך בידיה הזכות להשוות כל הצעה לה יזכה השחקן בתום העונה. מעבר לכך, סוכם בין הצדדים כי במידה ובית"ר תהיה מרוצה מהשחקן ינוהל בחודש ינואר משא ומתן על השאלתו לעונה נוספת.

אמש במשחק האימון תורגל דור מלול כמגן ימני והוא צפוי לשחק בעמדה זאת נגד הפועל חיפה במקומו של אלי דסה הפצוע. מי שעשוי לפתוח בהרכב במקומו של מלול בצד ימין של הקישור הוא סינטיאהו סלליך. כתוצאה מצירופם של סלליך וז'ונס ישנה צפיפות גדולה בחלק הקדמי של הקבוצה, וייתכן שעדן נחמני ואחיו עומר נחמני יבקשו שחרור על מנת לזכות לדקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully