וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד: "מצפים להפועל חיפה בקוצר רוח"

9.9.2013 / 18:55

בית"ר ירושלים חנכה מגרש אימונים במעלה אדומים והשחקנים מעודדים מהניצחון במושבה. ז'ונס וזיקרי צפויים לחתום ביום ג'

one

בית"ר ירושלים הגיעה לפנות ערב (שני) למעלה אדומים לחנוך את המגרש הסינטטי החדש שנבנה בעיר. הפרויקט מומן על ידי הטוטו, שהתחייב להשקיע במספר מתקנים נוספים בעיר. שחקני הקבוצה שי חדד, קובי מויאל ואבי ריקן הגיעו ממעלה אדומים, וכן לא מעט שחקנים ממחלקת הנוער של המועדון הם תושבי העיר. כ-150 אוהדים הגיעו למקום כדי לצפות במשחק ראווה שהתקיים בין בית"ר ירושלים לקבוצת בית"ר מעלה אדומים.

"האמת שזה סוג של סגירת מעגל", סיפר שי חדד. "פה התחלתי בגיל צעיר את הקריירה שלי והיום אני חוזר למשחק ראווה. אני שמח שאני חוזר כשחקן בית"ר. ברור לכולם פה בעיר שזה חלום שהקבוצת בית"ר מעלה אדומים תתקדם ותהפוך לקבוצה בליגות הגבוהות". קובי ואבי הם אחים שלי שהתקדמו ונמצאים בליגות באירופה אני הנציג שלהם פה".

שחקן בית"ר ירושלים שי חדד. קובי אליהו
התרגש מסגירת המעגל. שי חדד/קובי אליהו

לקראת הפועל חיפה אמר הקשר: "אני חושב שאחרי מכבי פתח תקוה נפתח לנו התיאבון ואנחנו מחכים למשחק הזה בקוצר רוח. אני מקווה שהפצועים יהיו מוכנים למשחק ונמשיך את הדרך שלנו שהתחלנו מול מכבי פתח תקוה. אני חושב שגם ראשי המועדון שחיזקו את הקבוצה מאמינים בנו, האימונים נראים יותר טוב, אני מקווה שנשתפר. אנחנו לא נסתפק בתיקו מול הפועל חיפה שזו קבוצה ברמה שלנו, אחננו בכל זאת צריכים לנצח".

מחר אמורים לחתום רשמית בקבוצה הקשר-חלוץ בריאן ז'ונס והחלוץ רועי זיקרי. השניים היו אמורים לחתום היום, אך בשל בעיות פרוצדוראליות החתימה נדחתה למחר. בבית"ר לא ימתינו לבלם רמי מרבאל מעבר לשבוע הנוכחי ואם לא ידאג לשחרור מגנט בימים הקרובים יירדו מהשחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully