וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי דסה עלול להיעדר נגד הפועל חיפה

8.9.2013 / 23:28

מגן הנבחרת הצעירה סובל ממתיחה, ייעדר לפחות שבועיים וצפוי להחמיץ את המחזור הבא. ז'ונס וזיקרי צפויים לחתום ביום שני

one

מגן בית"ר ירושלים אלי דסה, שנפצע הערב (ראשון) כששיחק במדי הנבחרת הצעירה נגד אזרבייג'אן (2:7) במוקדמות אליפות אירופה, יעבור מחר בדיקת אולטרא סאונד לבירור חומרת הפציעה. כבר עתה ברור כי במקרה הטוב דסה סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשבועיים מאימונים. דסה צפוי להחמיץ את משחקה של בית"ר במחזור הבא בעוד שבועיים נגד הפועל חיפה כאשר שי חדד, דור מלול ותומר ירוחם מועמדים להחליפו.

אלי דסה שחקן הנבחרת הצעירה ובית"ר ירושלים. קובי אליהו
נפצע במשחק הנבחרת. אלי דסה/קובי אליהו

בבית"ר רוצים לסגור בימים הקרובים את סגל השחקנים וכבר מחר אמורים לחתום בקבוצה הקשר-חלוץ הברזילאי בריאן ז'ונס והחלוץ רועי זיקרי. סוכנו הברזילאי של ז'ונס רצה להגיע לארץ לחתימה, אך בבית"ר רצו לסגור עניינים מהר והחוזה יועבר לסוכן דרך מייל על מנת שיחזירו חתום. זיקרי, שהרשים מאוד בהכנה והמאמן אלי כהן לחץ לצרפו, אמור לחתום מחר לארבע שנים במועדון.

סוכניו של הבלם הצרפתי רמי מרבאל העבירו מסר לבית"ר כי בימים הקרובים צפוי להיפתר הפלונטר בין גנט לשחקן והוא יוכל לעבור לבית"ר. השחקן הביע את רצונו לעבור וגם הסכים להצעתה הכספית של בית"ר, אבל גנט עדיין מתעקשת כי יוותר על החוזה במועדון לשנה נוספת מעבר לעונה הנוכחית והצדדים מנסים להגיע לסכום פיצוי והתרת חוזהו. בבית"ר ממתינים לבלם, אך במקביל בודקים אופציות נוספות למידה והעיסקה תיפול.

ניר סביליה צפוי לחתום באופן רשמי על חוזהו כמנכ"ל ב-48 השעות הקרובות ולהצטרף מיידית למועדון. המו"מ עם סביליה נתקע בשל פרוצדורות שקשורות בעסקיו הפרטיים, אך הצדדים הגיעו לעמק השווה וסביליה צפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחתום רשמית. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully