וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיי: "בזמן שניימאר חתם בברצלונה, ריאל הגישה הצעה"

נשיא ברצלונה חשף את הניסיונות לטרפד את ההחתמה, ועקץ: "בייל? לא הייתי משלם ככה. קסיאס? לא רואה אותו מגיע"

ימים לא קלים עוברים על סנדרו רוסיי. נשיא ברצלונה נמצא בימים אלו במרכזה של פרשייה לא נעימה, במסגרתה הוא נחשד כי קיבל עמלות לא מדווחות על עסקאות שעשה בברזיל וקטאר. לעת עתה, רוסיי מכחיש מכל מכל את הטענות נגדו, ועל הדרך גם מצא את הזמן להעניק ראיון נרחב לטלוויזיה הספרדית בו דיבר על איקר קסיאס, על עסקת גארת' בייל, על ניימאר ואפילו על פפ גווארדיולה.

"גארת' בייל? אני לא הייתי משלם עבורו 100 מיליון יורו. זה סכום שברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להוציא. ריאל מדריד היא ארגון פרטי ואם החברים בו אישרו את זה, אין מה להוסיף", פתח רוסיי את דבריו.

ניימאר שחקן ברצלונה החדש לוחץ יד לנשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
ריאל כמעט טירפדה את המהלך. רוסיי עם ניימאר/רויטרס

בהמשך התייחס לאפשרות לצרף לקבוצה את איקר קסיאס, שסובל מפיחות משמעותי במעמדו בריאל מדריד, ולא מעט שמועות בספרד טענו שהוא עשוי לעבור לקטאלוניה. "אני לא רואה אותו מצטרף לברצלונה", אמר בנחרצות. "יש לנו שחקנים שהם סמלים בפני עצמם כמו צ'אבי, מסי, אינייסטה ופיקה, כך שזה כמעט בלתי אפשרי לראות אצלנו שחקן שמזוהה עם היריבה שלנו".

על הפסיביות של ברצלונה בחלון ההעברות האחרון, בפרט לגבי טיאגו סילבה ודויד לואיז: "אנחנו לא צריכים לשלם לשחקנים סכומים שיגרמו לתקציב שלנו להיות לא מאוזן. אינייסטה יחתום בקרוב על הארכת חוזה, אני מקווה שנודיע על כך בקרוב. העזיבה של דויד וייה טובה לכולם - לשחקן, לנו ולאתלטיקו".

לגבי פפ גווארדיולה, שלאחרונה התעמת עם כמה מאנשי ברצלונה: "אני לא רוצה לדבר על מה אני חושב עליו. אני רק יכול לומר שאני מסתדר טוב מאוד עם משפחת גווארדיולה".

לגבי אריק אבידל, שטען כי ברצלונה לא שילמה לו את משכורתו בזמן שהיה חולה והיה תחת חוזה בקבוצה: "אנחנו לא חייבים לאבידל אפילו יורו אחד, שילמנו לו את הכל. אני לא ממש מבין מה קרה לו, אבל אני חושב שהוא התקשר אחרי שהדברים פורסמו ואמר שהם הוצאו מהקשרם בתקשורת".

איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד. AP
"לא רואה אותנו מגיע לברצלונה". קסיאס/AP

על החתמתו של ניימאר, והניסיונות של ריאל לטרפד את המהלך: "זה נכון שמיד לאחר שהגענו לסיכום ראשוני איתו, אבא של ניימאר התקשר ואמר לנו שיש לו הצעה מריאל מדריד, אך בסופו של דבר הצלחנו לשכנע אותו לחתום אצלנו. בזמן שאני חתמתי על החוזה של ניימאר באופן סופי, ריאל מדריד המשיכה להעביר לו הצעות".

על השילוב בין ניימאר ומסי: "הם מסתדרים טוב מאוד ביחד. אני רואה אותם בחדר ההלבשה, וברור שהם התחברו בצורה פנטסטית".

על ההאשמות נגדו: "הייתי רוצה להבין למה מאשימים אותי, כי לא עשיתי שום דבר רע. אין לי מה להסתיר, לא הפרתי אף קוד אתי, ובכל זאת ממשיכים לחקור אותי".

לסיום, התייחס רוסיי גם להשקפותיו הפוליטיות, ולעמדתו באשר לבקשה של קטאלוניה לעצמאות: "זה בהחלט דבר חשוב מאוד בהשקפה הפוליטית שלי. כנשיא ברצלונה אני לא אמור להגיד באיזה צד אני, אבל מי שמכיר אותי מקרוב יודע בדיוק מה אני חושב".

גארת' בייל מוצג כשחקן ריאל מדריד. רויטרס
"לא הייתי משלם עבורו 100 מיליון יורו". בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully