וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "זאת אולי הנבחרת הכי יצירתית ששיחקתי בה"

9.9.2013 / 9:47

קפטן אלי דסה נפצע מול אזרבייג'אן ויעבור בדיקת אולטרסאונד. בינתיים הוא מאמין בנבחרת: "הניסיון שהשחקנים צברו יעזור לנו"

סיפוק גדול בעקבות ניצחון הנבחרת הצעירה אמש (ראשון) 2:7 על אזרבייג'אן בפתיחת מוקדמות יורו 2015. סימני שאלה גדולים ריחפו ועדיין מרחפים סביב היכולת של מיכאל נס כמאמן הראשי, אך לפחות בבכורה הרשמית שלו מאחורי הקווים הנבחרת הרשימה. גם את השחקנים הספקות לא כל כך מעניינים והם חדורי אמונה שהם יכולים להגיע הכי רחוק שאפשר.

קפטן הנבחרת אלי דסה אמר בסיום: "זאת הרגשה מצויינת לפתוח עם ניצחון משכנע. אנחנו אמנם נבחרת חדשה, אבל תשעה שחקנים ממשיכים איתנו מהנבחרת הקודמת וכולם שחקני הרכב. לכן זה הופך את הדברים לפשוטים יותר. זאת רק ההתחלה ויש עוד דרך ארוכה לפנינו. נצטרך להתגבש כנבחרת אבל תמיד טוב לפתוח ברגל ימין".

אלי דסה, נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
מצפה מהנבחרת לגדולות ונצורות. אלי דסה/קובי אליהו

על הההבדלים בין הנבחרת הזאת לנבחרת הקודמת אמר דסה: "הנבחרת הנוכחית מאוד יצירתית וכמעט כל שחקן בקישור וההתקפה הוא בעל יכולות בלתי רגילות. זאת אולי הנבחרת הכי יצירתית ששיחקתי בה. על החלק האחורי ובעזרה של הקישור אנחנו עדיין צריכים לעבוד ולהשתפר ולהיות מוכנים יותר למשחקים נגד נבחרות טובות יותר".

לשאלה האם זה היכולת הזו תספיק נגד פורטוגל ונורבגיה אמר: "כבר שיחקנו נגד בלגיה שהיא נבחרת מאוד איכותית ושיחקנו מצויין. אנחנו מאמינים בעצמנו אבל יודעים שיש לנו עדיין הרבה עבודה. אני שוב חוזר ואומר שהניסיון שצברו תשעה שחקנים עם הנבחרת הקודמת יעזור לנו בטורניר הנוכחי ואני מאמין שנהיה טובים יותר עם הזמן".

דסה עצמו נפצע במהלך המשחק, מתח את שריר הירך ורק לאחר אולטראסאונד שיעבור היום תיקבע חומרת הפציעה. בנבחרת מקווים מאוד שהמגן יהיה כשיר למשחק הקשה מול פורטוגל בעוד כחודש. העובדה שהנבחרת הבוגרת איבדה את סיכוייה לעלות אמורה להביא לכך שגם טאלב טוואטחה יצטרף לסגל הצעירה מול פורטוגל, בתקווה שיהיה כשיר.

גדי קינדה, אמיר עגייב, דור מיכה, מונס דאבור, אופיר מזרחי, שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
דסה ושחקני הצעירה חוגגים אתמול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully