וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "סיכנו את השער, ציפיתי שנכבוש הרבה"

8.9.2013 / 21:14

מאמן הנבחרת הצעירה היה שבע רצון מה-2:7 של אזרבייג'אן במוקדמות יורו 2015. דאבור שהצטיין: "שמח שקיבלתי קרדיט"

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב (ראשון) היטב את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2015 עם ניצחון 2:7 על הנבחרת הצעירה של אזרבייג'אן. מונס דאבור, דור מיכה ואופיר מזרחי כבשו צמדים, דיא סבע חתם והנבחרת של המאמן הגרמני מיכאל נס לא התקשתה בדרך לשלוש נקודות באצטדיון בנתניה.

מאמן הנבחרת הצעירה מיכאל נס. ברני ארדוב
פתיחה מצוינת. נס/ברני ארדוב

המאמן מיכאל נס סיכם: "ציפיתי שנכבוש שערים. סיכנו את השער ובסופו של דבר אני מרוצה ממה שעשינו פה למרות שקצת איבדנו ריכוז. אחרי 45 דקות הובלנו 1:2, אבל המשכנו לעשות את העבודה. אחרי השער השלישי ידעתי שאנחנו יכולים לבוא לידי ביטוי יותר. הכרטיסים הצהובים שספגנו היו מיותרים, לפחות משלושה היינו יכולים להימנע". נס ימריא לנורבגיה כדי לצפות במשחקה נגד מקדוניה. נורבגיה תהיה יריבת ישראל ב-15 באוקטובר.

מונס דאבור, שהצטיין עם שני שערים ובישול, אמר: "התכוננו למשחק הזה הרבה זמן. מגיע כל הכבוד לכל השחקנים על המאמץ הגדול שעשינו. פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד וזה הפתיע גם אותנו. יכול להיות שאני רעב לכדורגל ולשערים, אני שמח מאוד שהמאמן נתן לי את הקרדיט לשחק היום ואני מקווה שהצלחתי להחזיר לו בגדול. לא פתחתי את העונה עם מכבי תל אביב בגלל פציעה, אבל אני מאמין שלאט לאט אני אשתלב בחזרה ואהיה בסדר גמור".

מונס דאבור, אופיר מזרחי שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
"יכול להיות שאני רעב לכדורגל ולשערים". דאבור עם מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully