וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעות המוזרות של פיזיותרפיסט נבחרת גרמניה

קלאוס אדר האומלל רץ לטפל במרסל שמלצר, אבל קרע שריר, נפל לכר הדשא ושבר אצבע. בגרמניה מחמיאים לחוליית ההגנה

נבחרת גרמניה אמנם ניצחה את אוסטריה 0:3 ביום שישי האחרון ועשתה צעד נוסף בדרך להשתתפות בגביע העולמי 2014, אבל לפחות מישהו אחד במחנה בנציונאלמנשאפט לא ממש נהנה: הפיזיותרפיסט קלאוס אדר.

אדר בן ה-60, שעובד בהתאחדות לכדורגל הגרמנית כבר 25 שנה, נזעק לטפל במגן השמאלי מרסל שמלצר במהלך המשחק, אבל במהלך הריצה שלו לכיוון שחקנה של בורוסיה דורטמונד הוא קרע שריר ברגלו השמאלית. הפציעה גרמה לאדר האומלל ליפול על כר הדשא וכתוצאה מכך הוא שבר את אחת מהאבצעות בידו. שתי פציעות ביזאריות למדי.

"עכשיו אני צריך לעשות את מה שאני תמיד אומר למטופלים שלי לעשות", אמר הפיזיותרפיסט, "הדבר החשוב הוא סבלנות ולא לחזור לפעילות מהר מדי. הדרך בה השחקנים התייחסו אלי הייתה מאוד מנחמת. פיליפ להאם הביא לי את שקית הקרח ומירוסלב קלוזה ומסוט אוזיל עזרו לי לצאת מהמגרש".

שחקני נבחרת גרמניה, מירוסלב קלוזה, פיליפ להאם, עוזרים לפיזיותרפיסט של הנבחרת קלאוס אדר. Alex Grimm, GettyImages
פציעות ביזאריות. אדר מקבל עזרה מלהאם וקלוזה/GettyImages, Alex Grimm

בגרמניה היו מרוצים בסוף השבוע מכך שהנבחרת שמרה על שער נקי אחרי שלושה משחקים בהם היא ספגה תשעה שערים (2:4 נגד אקוודור, 4:3 נגד ארה"ב ו-3:3 נגד פרגוואי). המאמן יואכים לב הוריד את מאטס הומלס לספסל ופתח עם ג'רום בואטנג לצד פר מרטסאקר במרכז ההגנה. להאם תופקד בצד ימין, שמלצר בשמאל ובתקשורת הגרמנית כבר משערים שככה תראה רביעיית ההגנה בגביע העולמי.

גרמניה מדורגת במקום הראשון בבית ג' עם 19 נקודות משבעה משחקים והיא מקדימה את שבדיה בחמש נקודות. ביום שלישי יואכים לב ושחקניו יתארחו אצל איי פארו למשחק במסגרת המחזור השמיני ובקונסטלציה מסוימת הם יוכלו להבטיח את מקומם בברזיל כבר השבוע.

שחקני נבחרת גרמניה, פר מרטסאקר, ג'רום בואטנג. GettyImages
יאיישו את מרכש ההגנה גם בברזיל? מרטסאקר ובואטנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully