וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "שמנו את כל מה שהיה מאחורינו"

8.9.2013 / 13:00

הקפטן אופטימי לקראת המשחק הקובע נגד בלגיה (22:00, ספ' 5): "הדברים תלויים בנו, יצאנו מסיטואציות קשות בעבר"

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (ראשון) אימון קל באולם בטיבולי לקראת המשחק הערב המכריע נגד נבחרת בלגיה (22:00, ספורט 5). בנבחרת ידעו לספר כי המוטיבציה בקרב השחקנים גבוהה מאוד והם רוצים להוכיח שהמשחקים נגד בריטניה ואוקראינה היו בגדר תקלה. ישראל יודעת שאם תצליח לתקן את הרושם הלא טוב שהותירה עד כה ולנצח את הבלגים, היא תישאר בתמונת העלייה. בנבחרת בונים על התעוררות מצד עומרי כספי, שעד כה לא סיפק את הסחורה באליפות למעט דקות הגארבג' טיים נגד צרפת.

"שמנו את כל מה שהיה מאחורינו", אמר הקפטן יותם הלפרין בסיום האימון, "התמזל מזלנו והדברים עדיין תלויים בנו, שני משחקים לסיום הטורניר. יצאנו מסיטואציות קשות בעבר, גם בקמפיין הקודם עשינו את זה, למרות שהדברים היו קצת שונים. אני חושב שהסיטואציה שנוצרה נתנה לנו חיזוק. אם לא היה לנו על מה לשחק היום, לא הייתי יודע איך היינו באים".

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין מול שחקן נבחרת אוקראינה מקסים פוסטוזבנוב. AP
לא מוכנים לוותר. הלפרין/AP

הלפרין התייחס למה צריך לשנות לקראת הערב: "טורניר כזה תלוי קודם כל בצד המנטלי, לדעת איך לקום אחרי שלושה הפסדים. אין הרבה מה לשנות, יש רק את אימון הבוקר. אני מאוד מאמין בכולם, בחבר'ה שפה, במאמנים, בעצמי ובשחקנים שמשחקים איתי. אני עדיין חושב שדברים תלויים בנו, ככה שגם מול בלגיה, שלא אמורה להיות נבחרת יותר טובה מאיתנו, אנחנו צריכים לבוא ולעשות את המקסימום".

ישראל כבר הובסה נגד בלגיה בטורניר ההכנה באנטוורפן לקראת הטורניר, אך בנבחרת מעריכים שהסיטואציה הפעם תהיה שונה, גם מאחר והיה לשחקנים זמן להתכונן למשחק וגם בשל המצב הרגיש בו הם נמצאים. המאמן אריק שיבק, שמכיר את השחקנים הבלגים באופן אישי מתקופתו כמאמן בליגה המקומית, ינסה להכין הפתעות לחברו אדי קסטילס. בישראל יודעים שאחת המטרות העיקריות תהיה לעצור את הקלעים הבלגים - ג'ונתן טאבו, וואן מוקובו ואת הפורוורדים הוותיקים כריסטוף בגין ואקסל הרוול.

הנבחרת הפסידה עד כה בכל משחקיה בטורניר, אך עדיין נותרה עם סיכוי לעלות. כדי לעשות זאת, יצטרכו שחקניו של אריק שיבק לנצח את בלגיה וגרמניה ולקוות שבלגיה תפסיד לצרפת. אם הבריטים ינצחו, ישראל צריכה לנצח את בלגיה ב-5 הפרש לפחות כדי להשאר בחיים, ולקוות להפסד בריטי לאוקראינים. אם הגרמנים מנצחים, אז מספיק לישראל ניצחון בנקודה על בלגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully