וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: איש העסקים פאלי רמדאני יתמוך בקבוצה?

בלעדי: סוכן השחקנים הסרבי עשוי לסייע למועדון בצירוף של ספונסרים וזרים. פנטליץ’ יתווך. קווין פריינטה יגיע להתרשמות

one

הפועל עכו, שעברה לא מעט שינויים בהיבט הניהולי במהלך השנה האחרונה, עשויה לעבור בקרוב שינוי נוסף. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים החלה יוזמה לפיה מי שעשוי לסייע במציאת ספונסרים למועדון הוא איש העסקים וסוכן השחקנים פאלי רמדאני ובכך לסייע לעכו להעמיד תקציב ראוי לליגת העל.

כידוע, עיריית עכו השקיעה סכומים רבים במועדון במהלך הקיץ האחרון, אבל הקבוצה התקשתה לגייס ספונסרים כשהשיא היה שלמשחק במחזור הראשון נגד מכבי תל אביב הצליחו לעבור בבקרת התקציבים 15 שחקנים בלבד. אם המגעים אכן יצלחו, רמדאני אמור לסייע בהבאת שחקנים זרים איכותיים לקבוצה ולתמוך בהיבט הניהולי שלה. בימים האחרונים התנהלו שיחות בעניין במעורבות ראש העירייה שמעון לנקרי ומנכ"ל העירייה אוהד שגב שמעודדים את היוזמה.

מרקו פנטליץ' שחקן אייאקס. רויטרס
יגיע כבר ביום ראשון הבא לארץ. מרקו פנטליץ'/רויטרס

מי שיתווך בין עיריית עכו לרמדאני עצמו הוא שחקן העבר מרקו פנטליץ' ששיחק עד השנה האחרונה באולימפיאקוס ועוד לפני כן עבר בפריס סן ז'רמן ובאייאקס. פנטליץ' יגיע כבר ביום ראשון הבא לארץ ויתארח בעכו לפני שרמדאני עצמו יגיע גם הוא. מי שמעמדו עלול להיפגע בעקבות המהלך הוא המנהל המקצועי אלון חרזי כאשר עדיין לא ברור אם בעקבות המהלך הוא ימשיך לעבוד במועדון ובאיזו מתכונת.

בינתיים, הקשר היהודי-צרפתי קווין פריינטה יגיע להתרשמות בימים הקרובים. פריינטה בן ה-26, ששיחק לפני שנתיים בהפועל פתח תקוה, היה בעונה שעברה בקבוצת המילואים של גראנדה ובעבר שיחק גם בקאן וסדאן הצרפתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים מעל קווין פריינטה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
יחזור לליגת העל? קווין פריינטה על הדשא במדי הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 11:14)

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully