וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-27/9: מירוץ הצוותים החמישי של חיפה

כאלף משתתפים צפויים להגיע לעיר ולהתחרות על פרסים יוקרתיים ב-12 משימות אתגריות בשלוש קטגוריות שונות

כאלף משתתפים צפויים לפקוד את חיפה ביום שישי, ה-27/9, לכבוד מירוץ הצוותים החמישי שייערך בעיר. הפורמט, שנערך בניחוח "המירוץ למיליון", הפך למסורת בעיר וכאמור, יחגוג השנה חצי עשור להיווסדו.

הצוותים יתחרו בביצוע 12 משימות מאתגרות ברחבי העיר, כאשר במשימות ייבחנו עבודת הצוות, התקשורת והחברות של חברי הקבוצה. בין זוכי העבר ניתן למצוא טריאתלטים מקצוענים, משפחות בעלות ילדים קטנים, צוות של צעירות בנות 16 וזוג שהגיע לפני חתונתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מירוץ הצוותים יוצא לדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

במירוצים קודמים התמודדו המתחרים עם אתגרים שונים כגון קפיצה חופשית מהקומה השלישית של הגרנד קניון בחיפה, שחייה בבריכת פופקורן ענקית וטיפוס קיר אתגרי המוחזק ממנוף. חלק מהמשימות אף משלבות שיתוף פעולה עם עוברי אורח, חשיבה ואומץ והן משתנות משנה לשנה.

ראש העיר יונה יהב יזניק את הצוותים במתחם הקולנוע יס פלאנט בעיר. הצוותים שישתתפו יזכו בפרסים בשווי עשרות אלפי שקלים כולל חופשה זוגית באירופה וחופשה משפחתית באילת, כמו גם עשרות מנויים ומאות כרטיסי קולנוע, קורסי גלישה, טיפוס וכו'.

במרוץ שלושה מקצים: כללי, משפחות ומקצה נוער (גילאי 16-18). עלות ההרשמה היא 99 ש"ח למקצה המשפחות והנוער ו-119 ש"ח למקצה הכללי.

אתר המירוץ - להרשמה

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully