וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטאיהו סלליך: "מרגש מאוד להגיע לבית"ר ירושלים"

7.9.2013 / 20:15

הקשר המושאל מחיפה ערך אימון בכורה וצפוי לחתום בבירה רשמית כבר מחר. מארבל ייתן תשובה סופית ביממה הקרובה

one

סינטאיהו סלליך הגיע הערב (שבת) למתחם האימונים בבית וגן לערוך את אימון הבכורה שלו בבית"ר ירושלים. השחקן ביקש לעבור לבית"ר כבר לפני כחודש אך רק במהלך השבוע האחרון הסכים יעקב שחר כי מעברו של השחקן לא יהיה מותנה ברכישת חן עזריאל על ידי בית"ר ירושלים. בסופו של דבר השחקן הושאל לעונה אחת תמורת כ-200 אלף שקל. סלליך אמר באימון: ?מרגש מאוד להגיע לירושלים, מחכה כבר למשחק הראשון מול הקהל של בית?ר?.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקווה להתאקלמות מהירה. סלליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלליך כבר שיחק בעבר תחת אלי כהן בהפועל עכו וזאת אולי הסיבה העיקרית שרצה להצטרף למועדון, מה גם שהובטח לו ולמכבי חיפה כי יזכה לדקות משחק רבות. לאחר צירופו של סלליך, מקווים בבית"ר להחתים כבר מחר את הקשר-חלוץ הברזילאי בריאן ז'ונס ועם החלוץ הצעיר רועי זיקרי ולסגור את הרכש בחלק הקדמי. במצב שכזה, צפוי דוד רביבו להידחק לספסל ואולי אף מחוץ לסגל, שכן בנוסף ישנם גם דור מלול, צחי אליחן ואיציק כהן שמתמודדים על ההרכב בקישור הקדמי והקבוצה משחקת בשיטה של 4-3-3, כשבקישור הקדמי משחקים שחקני אגף בלבד ללא שחקן חופשי.

הרכש האחרון שאמור להצטרף לקבוצה בשלב זה יהיה בלם זר. הבלם הצרפתי רמי מארבל עדיין לא נתן לבית"ר תשובה סופית בנוגע להצעתה טרם הודיע האם הוא מוכן להגיע לישראל. הבלם הבטיח לסוכניו תשובה עוד הערב או לכל היותר מחר בבוקר. במידה ומארבל יסרב, לבית"ר יש אופציות נוספות לעמדת הבלם ובכל מקרה המועדון קיבל החלטה לצרף בלם זר.

מי שלא מתאמנים עם הקבוצה כרגע הם אריאל הרוש שנמצא עם הנבחרות הבוגרת ואלי דסה, עומר אצילי וטל כחילה שמתכוננים עם הנבחרת הצעירה למשחק מול אזרבייג'אן מחר במוקדמות אליפות אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully