וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה מנואל דה לה טורה פוטר מנבחרת מקסיקו

המאמן שילם את המחיר אחרי ההפסד הביתי להונדורס ולואיס פרננדו טנה מונה במקומו. "אל טרי" בסכנת אי העפלה למונדיאל

חוסה מנואל דה לה טורה פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת מקסיקו אחרי ההפסד 2:1 להונדורס הלילה (בין שישי לשבת) במוקדמות הגביע העולמי. המאמן שמכונה "צ'פו", עמד על הקווים של "אל טרי" מתחילת 2011 והוביל אותה לזכייה בגולד קאפ באותה שנה, אבל לאחרונה הנבחרת המרכז אמריקנית רשמה רצף של תוצאות לא טובות והלילה המאמן כאמור נשלח הביתה.

ההפסד של מקסיקו היה הראשון של מאז 2011 באצטדיון האצטקה במקסיקו סיטי. אם לא די בכך, הנבחרת המקומית הסתבכה בטבלת בית המוקדמות הסופי והיא מדורגת במקום הרביעי בלבד שמוליך לצמד משחקי פלייאוף נגד ניו זילנד על הזכות להופיע בגביע העולמי בשנה הבאה. הנבחרות שתסיימנה בשלושת המקומות הראשונים (כרגע קוסטה ריקה, ארה"ב והונדורס), תעלנה אוטומטית לטורניר בברזיל.

מקסיקו מחזיקה במאזן מאכזב מאוד של ניצחון אחד, חמש תוצאות תיקו והפסד בשבעת המשחקים וכשנותרו שלושה מחזורים לסיום, גם המקום הרביעי בסכנה לאור העובדה שפנמה מדורגת נקודה אחת בלבד מתחתיה. דה לה טורה אמר אחרי ההפסד אמש שהוא לא יתפטר כי זו תהיה בריחה, אבל ההתאחדות לכדורגל המקומית עשתה עבורו את העבודה.

ביום רביעי "אל טרי" יתארחו אצל ארה"ב בקולומבוס ול"צ'פו" כבר מונה מחליף: עוזרו לואיס פרננדו טנה, שאימן בעבר כמה קבוצות מקומיות ובמקביל לעבודתו בנבחרת הבוגרת, שימש גם כמאמן הנבחרת עד גיל 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully