וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודמן חזר מקוריאה הצפונית: "קים הוא חבר לחיים"

כדורסלן העבר לא הצליח להביא לשחרור האזרח האמריקאי הכלוא קנת' ביי: "תשאלו לגביו את אובמה וקלינטון המטומטמים"

כדורסלן ה-NBA לשעבר, דניס רודמן, עושה את דרכו חזרה לארצות הברית לאחר ביקורו השני בקוריאה הצפונית. במהלך ביקורו שם נפגש רודמן עם מנהיג המדינה קים ג'ונג און. "הוא חבר לחיים", אמר רודמן עם נחיתתו. "תולעת" ביקר בקוריאה הצפונית במטרה לקרב בינה לבין ארצות הברית. "הוא איש צעיר שרוצה לשנות דברים בעולם", סיפר רודמן על פגישתו עם קים ג'ונג און, "אני יכול להגיד דברים חיוביים על המדינה שלו".

כדורסלן העבר דניס רודמן מתראיין בשדה התעופה של בייג'ינג. AP
העולם חיכה למוצא פיו. רודמן בשדה התעופה בבייג'ינג/AP

דניס רודמן נשאל האם הביא לפריצת דרך באשר למצבו של קנת' ביי, אזרח אמריקאי ממוצא קוריאני שכלוא בקוריאה הצפונית. "אני לא יכול לדבר עליו", ענה רודמן, שלפני הביקור צייץ בטוויטר בקשה מקים ג'ונג און "לעשות טובה" בעניינו, "תשאלו את אובמה לגביו, תשאלו את הילרי קלינטון לגביו, תשאלו את המטומטמים האלה, זה לא מעניין אותי". רודמן התראיין בשדה התעופה בבייג'ינג ונראה זועם, אולי משום שלא הצליח להביא לשחרורו של ביי, שנשפט בחודש מאי ל-15 שנות עבודת פרך בגלל מה שהצפון קוריאנים מגדירים "פשעים נגד המדינה".


צפו ברודמן נוחת בבייג'ינג ומשתלח באובמה וקלינטון

דניס רודמן כדורסלן עבר. Kiichiro Sato, AP
הביא לקים ג'ונג און בקבוק וודקה. רודמן/AP, Kiichiro Sato

רודמן הראה לעיתונאים תמונות שלו עם קים ג'ונג און, וסיפר שהביא לו בקבוק וודקה במתנה אותו "הוא אהב". "קים ג'ונג און הוא חבר שלי לכל החיים", אמר רודמן, "לא אכפת לי מה חושבים עליו בעולם".

במסגרת פרויקט "איפה הם עכשיו?" של המגזין "ספורט אילוסטרייטד", אשר מתחקה אחר ספורטאי עבר, פורסם שרודמן מעוניין להיחשב כפיס מייקר, וכי רודמן סבור כי מגיע לו לזכות בפרס נובל לשלום, בו זכו בעבר אישים כגון נלסון מנדלה, אלי ויזל, אמא תרזה, מרטין לותר קינג והנשיא אובמה.

דניס רודמן אחרי אמא תרזה: "מגיע לי פרס נובל לשלום"

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully