וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאליקוביץ': "כולם נתנו 120 אחוז, זה הישג גדול"

מאמן נבחרת סלובניה שיבח את שחקניו אחרי הניצחון המפתיע על ספרד. חואן אורנגה: "במחצית השנייה לא שמרנו טוב"

יומה השני של אליפות אירופה בכדורסל סיפק הפתעה גדולה כאשר האלופה המכהנת, נבחרת ספרד הגדולה, נחלה הפסד לסלובניה המארחת 78:69 במשחק שבו היא הובילה לאורך שלושה רבעים אך התפרקה ברבע הרביעי. אחרי שהביסו את קרואטיה במשחק הפתיחה שלהם, הספרדים עם הפסד בשלב מוקדם מאוד של הטורניר. סלובניה מנגד עם מאזן של שני ניצחונות, בדרך הבטוחה לשלב הבא.

שחקן נבחרת ספרד סרחיו רודריגס מול שחקן נבחרת סלובניה גוראן דראגיץ'. AP
הוביל את נבחרתו לניצחון ענק. גוראן דראגיץ', מימין מול סרחיו רודריגס/AP

"אני לא זוכר כזו תמיכה מצד האוהדים בשנים האחרונות, אני ממש מודה להם. זו הייתה חוויה נהדרת", כך אמר לאחר המשחק בוז'ידאר מאליקוביץ' המאמן הוותיק של סלובניה שהוסיף: "זה לא קל לשחק נגד ספרד משום שכל השחקנים שלה כל כך טובים טכנית וטקטית, אבל שיחקנו עם מוטיבציה גדולה. כולם נתנו 120% ואני שמח".

"זה היה משחק ממש קשה לשני הצדדים, אבל אנחנו שיחקנו כקבוצה. הנענו את הכדור מצוין ושיחקנו קשוח מאוד בהגנה", כך אמר גוראן דראגיץ', הגארד שהצטיין במשחק והוסיף: "היו לנו שישה איבודים בלבד במשחק הזה, שזה מעט מאוד למשחק כזה".

בוז'ידאר מאליקוביץ'. Robert Valai, GettyImages
הישג גדול. מאליקוביץ'/GettyImages, Robert Valai

"אני חושב ששלטנו במשחק במחצית הראשונה, אבל הבעיה הייתה במחצית השנייה", אמר לאחר המשחק המאמן הספרדי חואן אורנגה. במחצית השנייה שמרנו פחות טוב והם קלעו זריקות קשות מאוד, לפעמים ממש בשניות האחרונות של ההתקפה".

חוסה קלדרון, הרכז הוותיק של הספרדים, שמר על קור רוח אחרי ההפסד: "זה טורניר ארוך ושום דבר לא קרה. במשחק הבא כבר נשחק טוב יותר. זה רק המשחק השני של האליפות והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully