וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטו: "צפון אירלנד ניצחה את רוסיה בצדק, יהיה קשה"

מאמן פורטוגל יודע שלנבחרתו מצפה מבחן גדול בבלפסט (ו', 21:45, 5+). רוסיה תקווה לא למעוד בבית מול לוקסמבורג

בעוד נבחרת ישראל תמתין למשחקה הביתי מול אזרבייג'אן עד ליום שבת, כבר מחר (שישי) היא תראה את היריבות שלה בפעילות בבית ו'. רוסיה מארחת למשחק קל על הנייר את לוקסמבורג ואילו פורטוגל יוצאת למשחק מסוכן בצפון אירלנד.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן נבחרת צפון אירלנד קורי אוואנס. רויטרס
המפגש הקודם הסתיים בהפתעה, והפעם? רונאלדו מול צפון אירלנד/רויטרס

רוסיה - לוקסמבורג (17:30, 5+ לייב)

הנבחרת של פאביו קאפלו פתחה את הקמפיין בצורה נפלאה, אבל משהו נתקע. הרוסים ספגו שני הפסדי חוץ רצופים, בפורטוגל ובצפון אירלנד ופתאום היא במצב לא סימפטי מבחינתה. כדי לשמור על אחד משני המקומות הראשונים בבית, רוסיה צריכה לנצח במשחק הזה ולעבור גם את ישראל בבית ביום שלישי. המאמן האיטלקי, שהוזכר כמועמד לאמן את מולדתו לאחר המונדיאל, צפוי לקבל חוזה חדש ברוסיה ולהישאר בתפקידו, אבל לא מעט תלוי בתוצאות הקרובות שלו.

צפון אירלנד - פורטוגל (21:45, ספורט 5+)

הצפון אירים חגגו בגדול במשחק הבית האחרון שלהם, לפני שלושה שבועות בלבד, כאשר הפתיעו את רוסיה. אם הם יוכלו לשחזר את ההצלחה גם מול כריסטיאנו רונאלדו וחבריו, הבית הזה ייפתח לחלוטין. במפגש הקודם בין הנבחרות צפון אירלנד הדהימה עם 1:1 בחוץ, אבל חוסר היציבות פוגע בה לא אחת.

מאמן פורטוגל, פאולו בנטו, אמר: "יהיה מאוד קשה וההפסד של רוסיה היה נורת אזהרה עבורנו, כי לצפון אירלנד באמת הגיע לנצח. הם משחקים מאוד אינטנסיבי ואנחנו תלויים גם בתוצאות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully